آیا آنها LTD را ارائه می دهند؟


معامله مادام العمر Sellzone در دسترس نیست. اما همچنان می‌توانید از Sellzone به صورت رایگان و بدون صرف هزینه استفاده کنید.

اگر قصد دارید کسب و کار خود را در آمازون بسازید، Sellzone ابزاری است که برای یافتن سودآورترین محصول خود به آن نیاز دارید.

این ابزار ویژگی های شگفت انگیزی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تجارت خود را در آمازون توسعه دهید. مهمتر از همه، شما تعداد زیادی ویژگی رایگان خواهید داشت که برای شروع کافی است.

بیایید عمیق تر شیرجه بزنیم –

احتیاط ⚠️⚠️: ابزار Sellzone برای همیشه به مرکز برنامه Semrush منتقل شده است. بنابراین ابتدا باید یک حساب کاربری Semrush ایجاد کنید تا به منطقه فروش دسترسی داشته باشید. بنابراین اگر روی Sellzone کلیک کردید و در صفحه اصلی Semrush قرار گرفت نگران نباشید.


Sellzone چیست؟

Sellzone Sellzone

جعبه ابزار Sellzone به فروشندگان آمازون کمک می کند تا عملکرد محصولات خود را در آمازون بهبود بخشند. Sellzone توسط Semrush، یک جعبه ابزار برنده جوایز، که برای تولید نتایج فروش و بازاریابی قدرتمند شهرت دارد، پشتیبانی می‌شود.

هدف Sellzone توسعه یک پایگاه داده مجازی از ابزارهایی بود که فروشندگان آمازون بتوانند از آن برای بهبود فروش خود استفاده کنند.


افشای اطلاعات شریک: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته (نه هر پیوند) است. این بدان معنی است که اگر چیزی را از طریق پیوندها خریداری کنید. من یک کمیسیون کوچک برای کمک به زنده نگه داشتن این وب سایت و ارسال مطالب مفید دریافت خواهم کرد. نگران نباش! برای این کار هزینه اضافی از شما دریافت نمی شود. خرید بسیار شاد! ❤️❤️

قرارداد مادام العمر Sellzone چقدر است؟

منطقه فروش معامله مادام العمر برای شما 0.00 دلار در ماه هزینه دارد. این بدان معنی است که می توانید قرارداد مادام العمر Sellzone را به صورت رایگان دریافت کنید!

این یک طرح رایگان ارائه می دهد که برای همیشه رایگان است. بسیاری از وبلاگ نویسان و بازاریابان وابسته اعلام می کنند که Sellzone یک معامله مادام العمر ارائه می دهد.

اما در واقع این ابزار با یک طرح رایگان که مادام العمر با ویژگی های محدود رایگان است. این طرح رایگان دارای ویژگی های شگفت انگیزی است که بسیاری از ابزارهای برتر نیز ارائه نمی دهند.


ویژگی های کلیدی Sellzone Free Lifetime Plan

ویژگی های Sellzone ویژگی های Sellzone

در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی شگفت انگیز ارائه شده است که با طرح رایگان Sellzone کاملا رایگان و برای همیشه ارائه می شود! اگر به دنبال یک معامله مادام العمر در Sellzone هستید، طرح رایگان ارزش امتحان کردن را دارد.

اکنون فقط فکر کنید که اگر یک طرح رایگان می تواند ارزش زیادی به کسب و کار آمازون شما بیافزاید، چگونه برنامه های پریمیوم بر رشد کسب و کار شما تأثیر می گذارد. برای دریافت ایده های بیشتر در مورد این ابزار، بررسی Sellzone را بررسی کنید.

اکنون بیایید نگاهی به این بیندازیم که چگونه طرح رایگان Sellzone می تواند به شما در رشد کسب و کارتان کمک کند و چه ویژگی های کلیدی ارائه می دهد –

1. بهینه ساز PPC

قرارداد مادام العمر Sellzone با یک طرح رایگان ارائه می شود که بهینه سازی PPC را برای 1 محصول ارائه می دهد. اما برنامه های پریمیوم به شما امکان می دهند محصولات نامحدودی را بهینه کنید. بنابراین، اگر بودجه کمی دارید، این برنامه برای شما کافی است.

2. تحقیق کلمات کلیدی

این طرح به شما امکان می دهد روزانه 100 تحقیق کلیدواژه و 3 تحقیق کلیدواژه اساسی انجام دهید. شگفت انگیز نیست؟ تنها با صرف 0.00 دلار در ماه، می‌توانید فعالیت‌های شگفت‌انگیزی را در این طرح مادام العمر/رایگان Sellzone انجام دهید.

اما اگر از ویژگی‌های نامحدود استفاده می‌کنید، حتماً برنامه خود را ارتقا دهید. در کار آزادی بیشتری خواهید داشت.

3. کیفیت فهرست را بررسی کنید

فهرست شدن در آمازون برای رشد کسب و کار شما بسیار مهم است. در این بخش، Sellzone الزامات اساسی آمازون و تجزیه و تحلیل ASIN را بررسی می کند تا مطمئن شود که کیفیت لیست شما به اندازه کافی خوب است تا مشتریان را جذب کند.

4. هشدار فهرست

می‌توانید یک آگهی را بررسی کنید و 3 کلمه کلیدی را در قرارداد مادام العمر/رایگان Sellzone دنبال کنید. اما اگر به طرح پریمیوم ارتقا دهید، به ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند هشدارهای رتبه‌بندی کلمات کلیدی، وضعیت جعبه خرید، تغییرات قیمت، سرکوب فهرست و هشدارهای رباینده دسترسی خواهید داشت.

5. تحقیقات محصول

انجام تحقیقات محصول برای درک پتانسیل آن محصول خاص بسیار مهم است. با معامله Sellzone Lifetime، می توانید 15 محصول را در روز کاوش کنید. سایر برنامه های پریمیوم نیز همین را ارائه می دهند. در این صورت، این طرح رایگان Sellzone واقعا ارزش امتحان کردن را دارد.

6. تست تقسیم

تحقیق تجربه کاربر از طریق تست A/B انجام می شود. آزمون A/B یک آزمایش تصادفی است که شامل دو گزینه A و B است.

این فرآیند شامل آزمون فرضیه های آماری است که به عنوان آزمون فرضیه دو نمونه ای نیز شناخته می شود. Sellzone Lifetime Deals تست تقسیم نامحدود را ارائه می دهد تا فهرست محصولات شما شگفت انگیزتر شود.

7. پشتیبانی اختصاصی مشتری

اگرچه شما برای این طرح به Sellzone پولی پرداخت نمی کنید، اما آنها پشتیبانی مشتری اختصاصی را در طرح رایگان خود به مشتریان ارائه می دهند. همچنین دوره های آکادمیک را دریافت خواهید کرد تا در استفاده از منطقه فروش متخصص شوید. شگفت انگیز نیست؟


قیمت گذاری منطقه فروش مادام العمر

قیمت در Sellzone قیمت در Sellzone

Sellzone سه طرح قیمت گذاری را ارائه می دهد.

از Sellzone پول بیشتری می خواهید؟ پیشنهاد جمعه سیاه را بررسی کنید!


چگونه می توان برنامه مادام العمر رایگان Sellzone را دریافت کرد؟

Sellzone یک معامله حق بیمه مادام العمر ارائه نمی دهد. شما فقط می توانید یک حساب کاربری رایگان با برخی از ویژگی های محدود با دسترسی رایگان مادام العمر دریافت کنید.

در اینجا نحوه دریافت یک حساب Sellzone رایگان آمده است-

مرحله ی 1: به این لینک اختصاصی بروید و به صفحه قیمت گذاری Sellzone هدایت خواهید شد. طرح رایگان برای منطقه فروش را از اینجا انتخاب کنید.

معامله مادام العمر در Sellzone معامله مادام العمر در Sellzone

گام 2: برای ثبت نام در حساب کاربری رایگان ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.

معامله مادام العمر در Sellzone معامله مادام العمر در Sellzone

هنگامی که یک حساب رایگان Sellzone ایجاد کردید، فوراً به برنامه زندگی Sellzone دسترسی خواهید داشت که برای همیشه رایگان است!

اگر می خواهید برنامه های پریمیوم Sellzone را امتحان کنید، فراموش نکنید که 7 روز آزمایشی رایگان خود را دریافت کنید! وقتی از طرح پریمیوم آنها راضی بودید، می توانید ارتقا دهید.


در اینجا سؤالات متداول مربوط به اشتراک طرح Sellzone Premium وجود دارد –

1. Sellzone چقدر هزینه دارد؟

Sellzone یک طرح رایگان برای همیشه با ویژگی های محدود ارائه می دهد. اما اگر رشد بیشتری می خواهید، می توانید برنامه رشد ماهانه 50 دلاری آنها را دریافت کنید. نگران نباش! برای اشتراک سالانه تخفیف در نظر گرفته شده است.

2. آزمایش رایگان Sellzone چگونه کار می کند؟

برای دوره آزمایشی 7 روزه هیچ پولی از شما دریافت نمی شود. پس از پایان دوره آزمایشی شما، 50 دلار در ماه صورتحساب دریافت خواهید کرد. نگران نباش! می‌توانید قبل از شروع به شارژ کردن پول، نسخه آزمایشی رایگان خود را لغو کنید.

3. چگونه اشتراک Sellzone را لغو کنیم؟

شما می توانید به سادگی با بخش پشتیبانی مشتری آنها تماس بگیرید تا اشتراک حق بیمه و پرداخت های مکرر خود را متوقف کنید. فقط یک ایمیل به این آدرس ایمیل ارسال کنید: mail@sellzone[dot]com اشتراک شما بلافاصله لغو خواهد شد.

4. Sellzone در حال حاضر از کدام بازار پشتیبانی می کند؟

در حال حاضر، شما فقط می توانید از Sellzone برای بازار آمازون در ایالات متحده استفاده کنید. اما تیم Semrush سخت کار می کند تا آن را به یک ابزار جهانی تبدیل کند. پس از موفقیت، از طریق پست به شما اطلاع داده می شود. [If you subscribe to their plans]

5. با طرح رایگان Sellzone چه کاری می توانید انجام دهید؟

اگر می خواهید عملکرد کامل Sellzone را آزمایش کنید، باید نسخه آزمایشی رایگان 7 روزه را انتخاب کنید. اما با استفاده از طرح رایگان می توانید داده های محدودی دریافت کنید. من قبلاً در مورد این ویژگی در بالا بحث کرده ام.

همچنین بخوانید:

نتیجه

اگر به دنبال بهترین ابزار برای نشان دادن مفیدترین کلمات کلیدی و عبارات جستجوی پنهان برای بهینه سازی لیست محصولات خود برای نتایج جستجوی بهتر هستید، Sell ​​Zone راه حل عالی برای شما است.

این ابزار فقط 50 دلار در ماه برای برنامه رشد و 85 دلار در ماه برای برنامه Pro هزینه دارد. اما هر پنی که می پردازید مطمئنا 1000 برابر بازگشت سرمایه برای شما به ارمغان می آورد.

شما تمام چیزهای مخفی را که رقبای شما برای رشد تجارت چند میلیون دلاری خود استفاده می کنند، خواهید دانست. پس برای چی منتظری؟

نسخه آزمایشی رایگان Sellzone را دریافت کنید و کسب و کار خود را به سرعت رشد دهید!

امیدوارم حقیقت را در مورد معامله Sellzone Lifetime آموخته باشید. اگر این پست به شما کمک کرد، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و نظر خود را در زیر کامنت بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید