برنامه تجارت الکترونیک برای صنعت داروسازی » GetSocialGuide


روند توسعه یک اپلیکیشن تجارت الکترونیک برای صنعت داروسازی چگونه است؟

صنعت داروسازی متاثر از موج دگرگونی مربوط به عامل تکنولوژیک است. همه چیز به صورت آنلاین در دسترس بیماران است، از رزرو نوبت آنلاین تا ردیابی علائم. مورد مشابهی در صنعت داروسازی در حال گسترش است. کاربردهای mHealth به عملکردهای اساسی محدود نمی شود، بلکه برای رسیدن به غیرقابل تصور از مرزها نیز عبور می کند، دارو و دارورسانی یکی از آنهاست.

80 درصد از داروسازان معتقدند میزان پذیرش اپلیکیشن‌های موبایل داروخانه‌ها پایین است، اما اپلیکیشن‌های موبایل داروخانه می‌توانند خدمات بیماران و مراقبت‌های خانگی را بهبود بخشند. بیماران و اطرافیانشان راحتی را ترجیح می دهند. از داروخانه‌ها نزدیک به بیمارستان‌ها تا حرکت مستقیم به کف دست بیماران با تلفن‌هایشان، تجربه را تغییر می‌دهد.

با تحول، پزشکان مراقبت های بهداشتی و داروخانه ها مفهوم اتوماسیون را با توسعه برنامه های کاربردی داروسازی معرفی می کنند. انتخاب شرکت‌های توسعه‌دهنده اپلیکیشن پیشرو در صنعت به اولویت آنها در هنگام ساخت یک برنامه تجارت الکترونیک داروخانه تبدیل می‌شود. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که چندین عامل دیگر نیز وجود دارد که کیفیت یک برنامه را تعیین می کند.

یک برنامه تجارت الکترونیک برای صنعت داروسازی

به عنوان مثال، متخصصان مراقبت های بهداشتی و داروخانه ها باید یک رویکرد و فرآیند سیستماتیک را برای توسعه برنامه ها دنبال کنند. باید با درک نیازهای برنامه و عملکردهای اصلی شروع شود و سپس ویژگی های مورد نیاز نهایی شود. هنگامی که تصمیم گیرندگان در مورد نیازهای خود دقیق هستند، باید شروع به جستجوی مناسب ترین انتخاب در میان شرکت های توسعه اپلیکیشن تجارت الکترونیک کنند.

فرآیند توسعه گام به گام اپلیکیشن داروخانه

تماس با یک شرکت توسعه اپلیکیشن تجارت الکترونیک ممکن است آسان به نظر برسد، اما هدف تنها چیزی است که به آن نزدیک است. این نیاز به تفکر در مورد اولین تعریف نیاز، درک آنچه ارائه خواهد شد و تصمیم گیرندگان چگونه به ظاهر و احساس برنامه داروخانه اهمیت می دهند، نیاز دارد. در حالی که همه چیز به شرکت توسعه برنامه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد، انتخاب اولیه بر عهده پزشکان است. اعتماد آنها به این فرآیند بعداً یعنی نهایی شدن می آید.

برای روشن کردن روند گام به گام، بیایید با مراحلی شروع کنیم که تفاوت را ایجاد می کنند، کارشناسان صنعت را در جریان نگه داریم و یک رویکرد سیستماتیک ارائه کنیم.

در مورد بازار تحقیق کنید و در مورد رقبا تحقیق کنید

گام اصلی در توسعه اپلیکیشن داروخانه، تعیین این است که کدام برنامه های محبوب نقطه مرجع و الهام شما خواهند بود. برای استفاده از پس‌زمینه برنامه‌های مشابه، محدودیتی نداشته باشید: اطلاعات و نکاتی را بیابید و شاهد هک‌ها و ویژگی‌های UX از سایر برنامه‌های دارویی آنلاین و به طور گسترده‌ای باشید. سعی کنید اهداف برنامه خود را بیان کنید و بر الزامات مخاطب هدف خود تمرکز کنید.

توابع برنامه را تعریف کنید

ما پیشنهاد می‌کنیم توسعه برنامه مراقبت‌های بهداشتی خود را با حداقل محصول قابل دوام شروع کنید تا ویژگی‌های پرمحتوای برنامه داروخانه خود را تعریف کنید. این نسخه اولیه از برنامه داروخانه شما به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه ایده خود را در بازار تجربه کنید. فهرستی از ویژگی های کلیدی از تحقیقات بازار خود تهیه کنید تا ایده ای برای اپلیکیشن خود ایجاد کنید.

توسعه دهندگان را پیدا کنید

3 راه برای استخدام یک شرکت توسعه اپلیکیشن تجارت الکترونیک وجود دارد: فریلنسری، برون سپاری و داخلی. پیشنهاد می کنیم آن را برون سپاری کنید و شرکت را بر اساس بینش ارزشمند و دانش کاری قبلی در این صنعت انتخاب کنید. ترجیح دادن آژانسی که قبلاً پروژه‌های مشابه را تکمیل کرده و ویژگی‌ها و محدودیت‌های یک استراتژی توسعه اپلیکیشن سلامت را درک کرده باشد، سودمندتر است.

طراحی UI/UX و وایرفریم

باید به یاد داشته باشید که کار طراحی نقشه ذهنی یک نمودار غیر خطی برای تجسم و نشان دادن دید شما است. در مرحله بعد، شرکت‌های توسعه‌دهنده اپلیکیشن مراقبت‌های بهداشتی، وایرفریم‌ها را می‌سازند، یک تصویر تقریبی از یک برنامه با ساختاری از اجزای اصلی صفحه. رابط برنامه باید واضح باشد تا کاربر بتواند بلافاصله نحوه سفارش دارو و دارو را بفهمد و کمک بگیرد. سپس یک چشم انداز طراحی و کیت UI با تمام فونت ها، اجزاء، نمادها و دکمه های طراحی ضروری ایجاد می کنند.

نمونه سازی

در مراحل اولیه هر برنامه کاربردی تحویل دارو، مرحله نمونه سازی به عنوان یک خلاصه محصول ضروری عمل می کند که نشان می دهد کاربران چگونه می توانند از آن استفاده کنند. با این وجود، این جریان های تعاملی مرحله ای از ارائه ساده مفهوم هستند. توسعه دهندگان از Figma برای خلاصه کردن محصول با عملکرد مورد نیاز، جمع آوری بازخورد کاربر، برنامه ریزی سفر کاربر و انجام تنظیمات لازم استفاده می کنند. هدف نهایی این رویکرد اطمینان از تجربه ای روان و ساده برای مشتریانی است که از داروخانه آنلاین استفاده می کنند.

کد نویسی

در مورد توسعه اپلیکیشن داروخانه آنلاین، پیشنهاد می کنیم با نسخه موبایل شروع کنید. نسخه موبایل برای سفارش دارو بیشتر از نسخه مرورگر قابل تشخیص است زیرا تلفن های هوشمند راحتی را به بیماران ارائه می دهند. ایجاد این برنامه برای اندروید و iOS باعث می شود که سلامت عقل به مخاطبان گسترده تری در سراسر جهان برسد. این یکی از دلایل انتخاب React Native به عنوان پشته فناوری برای سرمایه گذاری شماست. این چارچوب، پزشکان و بیمارستان‌ها را قادر می‌سازد تا یک برنامه تلفن همراه با یک پایگاه کد واحد برای اندروید و iOS ایجاد کنند. مقرون به صرفه تر از برنامه های بومی است اما به همان اندازه قابل اعتماد است.

انتشار و پشتیبانی

هنگامی که برنامه شما منتشر شد، بررسی و بهبود بازخورد کاربران در به‌روزرسانی‌های بعدی ضروری است. پشتیبانی مناسب برای توسعه یک برنامه داروخانه ضروری است. اثرات ضروری کاربرد داروخانه را در نظر می گیرد: نظارت نظارتی و حفاظت از داده های مصرف کننده.

چرا یک شرکت توسعه اپلیکیشن تجارت الکترونیک را برای اپلیکیشن داروخانه انتخاب کنید؟

همانطور که در بالا ذکر شد، انتخاب یکی از انبوهی از شرکت های توسعه اپلیکیشن تجارت الکترونیک آسان نیست. هر چقدر هم که ترسناک به نظر برسد، واقعیت با این ایده طنین انداز می شود. بازی به قضاوت تصمیم گیرندگان متکی است و نهایی شدن آن به مؤلفه های لازم برای رویکرد فردگرایانه بستگی دارد. اما چه عناصری راه را به وضوح و شروع توسعه برنامه داروخانه ای که مدت ها در انتظار آن بودیم منجر می شود؟ سؤالات دستورات بالای شرکت داروسازی را روشن می کند.

اثربخشی هزینه

عامل اصلی که چرا انتخاب یک شرکت توسعه برنامه ایده بهتر است، طیف گسترده ای از بسته های بودجه ای است که آنها ارائه می دهند. فریلنسرها به دلیل برهم زدن کسب و کارها با برنامه های بودجه پیچیده خود و عدم پایبندی به ضرب الاجل ها شهرت دارند. یک چیز یا چیز دیگری اتفاق می افتد که آنها از برنامه عقب می مانند یا هزینه های اضافی دریافت می کنند که در مورد آنها صحبت نشده است.

شرکت های توسعه برنامه بسته های از پیش مذاکره شده ای را ارائه می دهند که نیازهای حرفه ای ها را برآورده می کند و با ایده یک راه حل مقرون به صرفه طنین انداز می شود.

مهارت های صنعتی

رد تخصص ممکن است تصمیم گیرندگان را بعداً در فرآیند توسعه درگیر کند. انتخاب یک شرکت توسعه اپلیکیشن تجارت الکترونیک با یک دهه دانش در صنعت داروسازی، منطقی است که باید دنبال شود. هنگامی که پزشکان چندین گزینه دارند، باید به دنبال شرکتی با درک قبلی و برنامه کاربردی موجود در بازار باشند. این اعتماد شما را به آنها افزایش می دهد و همچنین به شما کمک می کند استعداد آنها را برای آنچه در آنها جستجو می کنید درک کنید.

مدت زمان کوتاه تر

همانطور که در بالا ذکر شد، انتخاب محیط های مختلف توسعه می تواند باعث چرخه توسعه بیش از حد و طولانی شود. پزشکان مراقبت های بهداشتی می توانند با برون سپاری پروژه خود به یک شرکت توسعه اپلیکیشن تجارت الکترونیک، طرح نهایی را به موقع دریافت کنند. همچنین باید درک کرد که آنها به یک NDA وابسته هستند، که در نهایت در بلندمدت دارای ارزش است. رعایت شرایط و ضوابط اولویت آنهاست و برنامه داروخانه عالی شما را درست در زمان راه اندازی ارائه می دهد.

نتیجه

وابستگی صنعت مراقبت های بهداشتی به شرکت های توسعه برنامه، چشم انداز برنامه های آینده را برجسته می کند. هرگز نباید فراموش کرد که تصمیمات امروز طنین انداز است و بر آینده و مزایای ناشی از آن تاکید دارد. راه‌حل‌ها باید داروخانه‌ها را از پیشرفت به ضرری عظیم برساند، اما نتیجه نهایی آنها را بالا برده و روند را ساده‌تر کند.

بیوگرافی نویسنده: Masaitova Sabokhon یک توسعه دهنده با تجربه تجارت الکترونیک با یک دهه تجربه در صنعت مراقبت های بهداشتی است. درک گسترده و بینش‌های ارزشمند او، مدرن‌سازی بخشی را که به نفع توده‌ها است روشن می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید