چرا بازاریابی دیجیتال برای تجارت مهم است » GetSocialGuide


دیجیتال مارکتینگ: چرا برای تجارت بسیار مهم است؟

کسب و کار در حال تغییر شکل است. کل دنیای شرکت ها در حال حرکت به سمت سیستم عامل های دیجیتال است. این تحول کسب و کار صدها فرصت آنلاین ایجاد می کند. خوشبختانه، بازاریابی دیجیتال تکامل یافته است و افق های آن هر سال گسترده تر و بهتر می شود. همانطور که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به شرکت ها یا برندهای آنلاین دسترسی پیدا می کنند، فرصت هایی برای تطبیق استراتژی های بازاریابی خود دارند. به شما کمک می کند رقابتی بمانید.

این پست به شما امکان می دهد اهمیت بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار را درک کنید. پس بیایید با معنی شروع کنیم.

دیجیتال مارکتینگ: چرا برای تجارت بسیار مهم است؟

ظهور دیجیتال مارکتینگ!

بازاریابی دیجیتال یک اصطلاح گسترده است که شامل یک سری روش های بازاریابی است. به عبارت ساده، می تواند از بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) تا بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) باشد. این روش‌ها به لطف اینترنت و دستگاه‌های تلفن همراه به یک سنگ بنا تبدیل شده‌اند. آنها اساساً تعاملات تجاری با مصرف کنندگان را تغییر داده اند. از طریق آمار ارائه شده توسط Statista قابل پیگیری است. این نشان داد که بازار جهانی تبلیغات دیجیتال در سال 2021 تقریباً 537 میلیارد دلار بود و احتمالاً تا سال 2026 حدود 786 میلیارد دلار خواهد بود.

به طور کلی، خدمات دیجیتال مارکتینگ شکاف بین شرکت ها و مصرف کنندگان را پر کنید. و از طرف دیگر، اینترنت به بستری برای تعامل مداوم تبدیل شده است که زمینه را برای فروش متقابل یا بازاریابی مجدد فراهم می کند. به طور کلی، دائماً خلاء را با تشویق تعامل پر می کند.

برد و هدف گیری بهبود یافته است

دستیابی فیزیکی به مخاطبان هدف یک فرآیند طولانی است که به بودجه زیادی نیز نیاز دارد. از سوی دیگر، بازاریابی دیجیتال با دستیابی به مخاطبان هدف، کسب و کار را به طور گسترده ای ارتقا می دهد. همچنین دقت در تعامل با مشتریانی را که علاقه مند هستند یا پتانسیل آن را دارند تضمین می کند. این یک ظرفیت برجسته برای خدمات دیجیتال مارکتینگ است. علاوه بر این، کسب و کارها می توانند جمعیت شناسی، علایق، رفتارها و الگوهای خرید خاصی را هدف قرار دهند. تجزیه و تحلیل عمیق به بازاریابان این امکان را می دهد که پیشنهادات خود را افزایش یا فروش متقابل کنند و در زمان مناسب به مخاطبان مناسب دست یابند.

برای اثبات یک واقعیت واقعی، eMarketer گزارش داد که 81٪ از بازاریابان برای بازاریابی دیجیتال بسیار موثر بر هدف گذاری مخاطبان تکیه می کنند. این رویکرد هدفمند احتمال دستیابی به مشتریان مورد نظر را افزایش می دهد. این رویکرد یک کمپین را موثر می کند.

اثربخشی هزینه

با در نظر گرفتن دلیل دیگری که چرا بازاریابی آنلاین بسیار مهم است، سودآوری آن در کانون توجه قرار می گیرد. برخلاف تبلیغات سنتی، پلتفرم‌های دیجیتال فرصت‌های مقرون به صرفه‌ای را برای تبلیغ فراهم می‌کنند. و بزرگترین ذینفعان شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMEs) هستند. آنها می توانند از طریق تبلیغات آنلاین مختلف مانند تبلیغات رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی بازدهی بالایی از سرمایه گذاری داشته باشند.

HubSpot حقایقی قابل مقایسه در این زمینه پیدا کرد. این نشان می دهد که مشاغلی که بر وبلاگ نویسی تاکید دارند، 13 برابر بیشتر احتمال دارد که شاهد بازگشت سرمایه مثبت باشند. گزارش دیگری توسط موسسه بازاریابی محتوا بیان می کند که بازاریابی محتوا 62 درصد کمتر از روش های بازاریابی سنتی هزینه دارد. و تعداد لید یا استعلام سه برابر است.

نتایج و تجزیه و تحلیل قابل اندازه گیری

نتایج بسیار مهم هستند، به خصوص زمانی که بتوانید آنها را در زمان واقعی ببینید. بازاریابی خانه به خانه، اندازه گیری نتایج در زمان واقعی را به یک چالش واقعی تبدیل کرده است. در مورد بازاریابی اینترنتی، دسترسی به اطلاعات مربوط به رفتار مشتری، عملکرد کمپین و بازگشت سرمایه، باعث می‌شود تا به راحتی انجام شود.

بازاریابان و کسب‌وکارها از طریق Google Analytics یا ابزارهای تحلیلی دیگر به این تجربه بازاریابی بی‌نظیر می‌رسند. درک و نظارت بر ترافیک وب سایت، تعامل کاربر و نرخ تبدیل را بسیار آسان تر می کند. و این عمل منجر به تصمیمات مبتنی بر داده می شود که می تواند به بهینه سازی کمپین و بهبود استراتژی های بازاریابی کلی منجر شود.

مطالعه ای توسط Demand Metric نشان می دهد که 83٪ از بازاریابان معتقدند که بازاریابی مبتنی بر داده برای موفقیت آنها حیاتی است. و این موفقیت را می توان با بهینه سازی کمپین ها، تصمیم گیری آگاهانه و تطبیق برنامه های بازاریابی کلی با بینش ها به دست آورد.

افزایش تعامل و تعامل

تعامل و تعامل با مشتری نقش کلیدی در موفقیت هر استراتژی یا طرح بازاریابی ایفا می کند. پلتفرم‌های دیجیتالی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند از طریق نظرات، لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و پیام‌ها درگیر شوند. این نوع تعامل باعث ایجاد رابطه و در نهایت ایجاد اعتماد بین برندها و مشتریانشان می شود.

Sprout Social مطالعه ای انجام داد و دریافت که 64 درصد از مصرف کنندگان برای ارتباط به برندها در رسانه های اجتماعی نگاه می کنند. گزارش دیگری از HubSpot نشان می‌دهد که حضور فعال در رسانه‌های اجتماعی 66 درصد از سرنخ‌ها یا درخواست‌ها را در مقایسه با افرادی که این کار را انجام نمی‌دهند افزایش می‌دهد. این آمار به وضوح نشان می دهد که تعامل آنلاین از نظر سوالات تجاری و ROI چقدر مهم است.

شخصی سازی و تجربه مشتری

مشتریان برای ادامه سفر خود با برندها، تجربه شخصی را طلب می کنند. با ظهور دیجیتال مارکتینگ، ارائه یک تجربه شخصی دیگر چالشی نیست. بازاریابان هوشمند سفر وب مشتریان را استخراج می کنند تا بینشی در مورد رفتار، ترجیحات، جمعیت شناسی و غیره به دست آورند. به طور کلی، بازاریابی شخصی به شرکت ها اجازه می دهد تا پیام های مرتبط را به اشتراک بگذارند، که احتمال تبدیل را افزایش می دهد.

مزیت رقابتی

در این دنیای سخت و رقابتی، ساختن هویت خود یا متمایز شدن از جمعیت کار آسانی نیست. خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل نیاز به ابزارهایی است که می تواند به کشف شهرت آنلاین کمک کند، که به تصمیم گیری های عملی برای ایجاد یک حضور آنلاین قوی کمک می کند. این راه حل ها عمدتاً به محتوای جذاب، سئو (بهینه سازی وب)، کمپین های رسانه های اجتماعی و غیره مربوط می شوند. موفقیت این راه حل ها مزیت رقابتی را افزایش می دهد.

دسترسی و گسترش جهانی

مرکز تجارت بین‌الملل فاش کرد که 56 درصد از شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) طبق گزارش‌ها شاهد واکنش بزرگی در صادرات هستند. این فقط به دلیل حضور آنلاین آنها بود. این تا حد زیادی نشان می دهد که بازاریابی دیجیتال چقدر مهم است. کسب و کارها می توانند از مرزهای خود فراتر رفته و از فرصت های جهانی استفاده کنند. این دسترسی جهانی در نهایت منجر به رشد و درآمدزایی فوق العاده می شود.

بازاریابی تلفن همراه و دسترسی

با استفاده از بیش از 58 درصد از ترافیک وب جهانی از دستگاه های تلفن همراه، توسعه حضور دیجیتال به نیاز روز تبدیل شده است. با میلیاردها کاربر تلفن همراه، مشاغل فرصت طلایی برای دسترسی به این کاربران در برنامه های تلفن همراه، وب سایت ها یا از طریق بازاریابی پیامکی دارند. به روز رسانی نمایه سازی موبایل گوگل نیز تعریف و بهینه سازی حضور آنلاین شما را ضروری کرده است. این عمل یکپارچه سازی پاسخ تلفن همراه نامیده می شود. در اصل، بازاریابی دیجیتال به جلب توجه کاربران موبایل کمک می کند.

نتیجه گیری

دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها مهم است زیرا بالقوه یا فرصت های تجاری را بدون زحمت جذب و چند برابر می کند. بهینه سازی وب را تضمین می کند به طوری که هیچ مشکلی نمی تواند مانع تجربه کاربری روان شود. در نهایت، این به شرکت ها یا مشاغلی که یک پلتفرم وب را توسعه می دهند برای دسترسی به مشتریان مطابق با هدف آنها سود می رساند. کشف قصد آنها منجر به استخراج ارجاعاتی می شود که باعث افزایش فروش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید