برترین پلتفرم تجارت الکترونیک مشاغل کوچک 2024 » GetSocialGuide


بهترین پلت فرم تجارت الکترونیک کسب و کار کوچک 2024 – بررسی کامل

پلتفرم‌های تجارت الکترونیک زیادی وجود دارند که برای کسب‌وکارهای کوچک، به‌ویژه در سال 2021، مناسب هستند. اگر قصد فروش دارید، در اینجا برخی از بهترین و خلاقانه‌ترین راه‌حل‌ها وجود دارد که می‌تواند به شما در رشد کسب‌وکار کوچکتان کمک کند.

بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک مشاغل کوچک 2023

یکی از پلتفرم های تجارت الکترونیک B2B پیشرو در جهان که همچنان در سطح جهانی به مشتریان خدمات ارائه می دهد. eWorldTrade تأثیر قابل توجهی بر پایگاه مشتریان خود گذاشته است و دارای طیف گسترده ای از دسته بندی محصولات است. خریداران و فروشندگانی از سرتاسر جهان دارد و یکی از بازارهای کلیدی برای خرید مواد اولیه، تجهیزات، ماشین آلات، دستگاه ها و سایر کالاهای عمده فروشی با بهترین قیمت باقی مانده است.

احتمالاً بزرگ‌ترین غول فروشگاه‌های مجازی، آمازون همچنین به آن اجازه می‌دهد محصولات خود را از طریق پلتفرم خود بفروشد. اگرچه این غول مانند eBay است و مشکلات مشابهی دارد، هزینه آمازون کمتر از eBay است، با این تفاوت که ساختار فروشگاهی دارد تا یک صفحه حراج آنلاین. مهم است که به یاد داشته باشید که آمازون برای لیست محصولات خود برای فروش هزینه ای دریافت نمی کند، فقط پس از فروخته شدن یک کالا هزینه دریافت می کند. خدمات آنها به فروشنده و خریدار نیز توسط مصرف کنندگان رتبه بهتری دارد.

3. آرت فایر

Artfire با تمرکز بیشتر بر محصولات صنعتگر، به عنوان جایگزینی برای eBay عمل می کند و با محصولات کارخانه ای رقابت نمی کند. جامعه آن حول محور انواع صنعتگران می چرخد ​​و می تواند مکان مناسبی برای تبلیغ و فروش کار آنها باشد، زیرا علاقه مندان به این حرفه یا سرگرمی نیز به آن مراجعه می کنند. یکی از مزایا امکان انتخاب بین پرداخت هزینه فروش یا پرداخت اشتراک ماهانه است که این هزینه را حذف می کند.

دارای ابزارهای سئو، ادغام با گوگل آنالیتیکس و امکان ایجاد کوپن های تخفیف است.

4. بازار آزاد

Mercado Libre مجهز به مدلی شبیه eBay در برزیل و سایر کشورهای آمریکای لاتین موجود است. تفاوت زیادی بین خدمات وجود ندارد، اگرچه آنها گزینه های بیشتری دارند و در دسترس بودن محصولات بیشتری برای کسانی که در آن کشورها هستند. بنابراین، آنها جایگزین مناسب تری برای صاحبان مشاغل آنلاین نیز هستند. آنها همچنین گزینه های پرداختی دارند که بیشتر در این کشورها استفاده می شود، مانند “بلیط بانکی” که در برزیل بسیار رایج است.

5. Etsy

یکی دیگر از جایگزین های eBay اختصاص داده شده به صنعتگران، رقابت مستقیم با Artfire. مزایایی مشابه رقابت دارد، از جمله اینکه به آن اجازه می‌دهد به مخاطبانی که تمایل بیشتری به خرید این نوع محصول دارند دسترسی پیدا کند و همچنین با تولیدکنندگان بزرگ رقابت نمی‌کند. Etsy همچنین قیمت‌های پایین‌تری نسبت به eBay دارد، اگرچه فهرست کردن یک محصول در پلتفرم خود را نیز هزینه می‌کند.

6. AliExpress

یکی دیگر از غول‌های تجارت آنلاین، AliExpress به دلیل آسان‌کردن واردات محصولات از چین و قیمت‌های رقابتی که چندین برابر ارزان‌تر از خرید داخلی هستند، شهرت قابل‌توجهی به دست آورده است. عیب آن تاخیر در تحویل است، بسته به منطقه ای که خرید در آن انجام شده است.

برای فروشندگان، این فرآیند پیچیده تر است زیرا محدود به تولید کنندگان در چین است. در حال حاضر، تنها با داشتن بنرها و پیوندهایی که در صفحه خود قرار می دهید، می توانید مشارکت کننده شوید.

صفحات طاقچه

همانطور که به عنوان مثال در موارد Etsy یا Artfire آورده ایم، قرار دادن صفحات طاقچه کسب و کار شما می تواند جایگزینی برای eBay و غول های دیگر مانند آمازون یا مرکادو لیبر باشد. اگرچه آنها از نظر ترافیک ناچیز هستند، اما مخاطبانی که به آنها دسترسی دارند علاقه واقعی دارند، که می تواند آنها را بیشتر از نمایش محصولات خود در پلتفرم های بزرگتر نشان دهد. ارزش دارد به جایگاه خود نگاه کنید و بدانید کدام یک از این صفحات می توانند محصولات شما را بپذیرند، همچنین شرایط، نرخ ها و خدمات فروشنده و مصرف کننده را ارزیابی کنید.

7. Bonanza

این صفحه پیشنهادی مشابه eBay دارد، اما به دلیل سهولت استفاده، تعداد فالورهای بیشتری پیدا می کند و امسال بهترین جایگزین برای eBay محسوب می شود. یکی از مزیت‌های بزرگ Bonanza نسبت به eBay این واقعیت است که به شما امکان می‌دهد یک کالا را به صورت رایگان و علاوه بر ادغام آن با Google Shopping فهرست کنید. همچنین دارای ابزارهایی است که واردات لیست از eBay، Etsy و آمازون را آسان می کند، هزینه فروش کمتری نسبت به رقبا دارد و خدمات مشتریان بهتری دارد.

8. گروه ها یا صفحات فیس بوک

با ویژگی مشابه صفحات طاقچه، می توانید مستقیماً از طریق فیس بوک بفروشید. این امکان وجود دارد که هم به گروه های اختصاص داده شده به تجارت مجازی بپیوندید و هم صفحه ای از فروشگاه خود ایجاد کنید. این امکان وجود دارد که فروش محصولات خود را از طریق شبکه اجتماعی متمرکز کنید، اما توصیه ما این است که خود را محدود به استفاده از آن نکنید، زیرا فیس بوک در مالکیت عمومی نیست، ممکن است در هر تغییر قوانین شبکه اجتماعی فروشگاه خود را از دست بدهید. .

9. OLX

یکی دیگر از پلتفرم های عالی خرید و فروش، تمرکز OLX بر خرید و فروش اقلام شخصی است. با این حال، این شما را از فروش محصولات خود از طریق صفحه ای که به عنوان نوعی طبقه بندی در اینترنت عمل می کند، باز نمی دارد. یکی از مزایای OLX این است که صفحه امکان فروش خدمات و نه فقط محصولات را نیز می دهد.

این ضرر برای سایت‌های بزرگ مانند خود eBay است: بسیاری از تبلیغ‌کنندگان، که می‌توانند دسترسی به تجارت آنلاین شما را محدود کنند. به OLX وارد شوید و ببینید که آیا با اهداف تجاری شما مطابقت دارد یا خیر.

10. Bidroop (در نسخه بتا)

Bidroop با ویژگی هایی مشابه eBay و Mercado Libre، صفحه ای است که منحصراً به حراج های آنلاین اختصاص داده شده است. در صفحه خود، حراج های فعلی را نمایش می دهد و هدف آن ارائه پشتیبانی جهانی است.

با این حال، ما هنوز استفاده از این پلتفرم را توصیه نمی‌کنیم، که هنوز فقط به زبان آلمانی در دسترس است، اما قصد دارد پس از مرحله آزمایشی، ترجمه‌هایی را برای انگلیسی و سایر زبان‌ها نیز شامل شود. با این حال، ما آن را در لیست قرار می دهیم تا بتوانید پیشرفت توسعه آن را زیر نظر داشته باشید و در نتیجه قضاوت کنید که آیا می تواند به شما خدمت کند یا خیر.

در ابتدا در 2022-06-22 09:33:14 منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید