شپرد فیری «کامالا هریس: به جلو» را منتشر کرد


در شبی که کامالا هریس نامزدی حزب دموکرات را می پذیرد، هنرمند خیابانی شپرد فیری از پوستر جدید خود رونمایی می کند که برای چاپ خانگی در دسترس است. این به دنبال پوستر نمادین HOPE او از باراک اوباما، با جدیدترین طراحی متمرکز بر موضوع FORWARD است. در حالی که هریس ممکن است مانند اوباما محبوبیت یا کاریزمای نداشته باشد، او متعهد به پیشبرد کشور است، برخلاف نامزد جمهوری خواه که به نظر می رسد نگاهی به دوران بهتر ارائه می دهد. دولت بالقوه او احتمالاً شامل بسیاری از چهره های کلیدی مشابه اوباما و بایدن خواهد بود – بلینکن، یلن، رایس، آستین، هولدر – که اشاره ای به آنچه در آینده خواهد داشت ارائه می کنند. در حالی که حدود 70 روز به پایان کار باقی مانده است، آمریکایی ها دوباره در حال خم شدن هستند.


“ما به عقب برنمی گردیم.” در حالی که ما به همه اهدافی که ممکن است به دنبال آن هستیم دست یابیم، در حال پیشرفت هستیم – همه اینها در مواجهه با تهدیدات در حال گسترش و دشمنان سیاسی واپس گرایانه.

اما ما به عقب بر نمی گردیم. در واقع، ما یک فرصت بسیار واقعی برای حرکت رو به جلو داریم. اگر اقدام کنیم، می‌توانیم تمایل خود را برای یک سیاره سالم، برای پاسخگویی شرکت‌ها، برای برابری و به دور از نژادپرستی، تبعیض جنسی، بیگانه‌هراسی و همجنس‌گرا هراسی، برای دسترسی عادلانه به فرصت‌ها، برای دسترسی کامل به مراقبت‌های پزشکی که می‌خواهیم یا نیاز داریم، ارتقا دهیم. سیاست های مهاجرتی منصفانه و عادلانه

من معتقدم معاون رئیس جمهور کامالا هریس و معاون او تیم والتز را انتخاب می کنند بهترین شانس ما برای حرکت به جلو هستند. آنها بهترین فرصت ما برای دفع فاشیسم متجاوز و تهدیدهای دموکراسی و بهترین فرصت ما برای ایجاد جهانی هستند که همه ما می خواهیم و سزاوار آن هستیم. سیاست کثیف است… اما آشفتگی بهانه ای برای لغو اشتراک نیست. کار و کار نامرتب می تواند لذت بخش باشد. کثیف چیزی است که برای گذر از این آشفتگی ترسناک به دنبال آینده ای بهتر لازم است. اما ما فقط در صورت حضور برنده می شویم. برای 5 نوامبر آماده باشید. اکنون وضعیت ثبت نام رای دهندگان خود را بررسی کنید.

این هنر ابزاری برای فعالیت توده‌ای است که هر کسی می‌تواند برای اهداف غیرتجاری از آن استفاده کند. بابت این کار به من پولی نگرفتم و هیچ سود مالی از آن دریافت نخواهم کرد. من این اثر را صرفا به دنبال آینده ای بهتر خلق کردم. بیا با هم به آنجا برسیم!
~ شپرد فیری

برای دانلود رایگان پوستر اینجا را کلیک کنید

هنر توسط شپرد فیری. عکس مرجع لارنس جکسون / بایدن برای ریاست جمهوری تحت مجوز CC BY-NC-SA 2.0 است. فقط برای استفاده شخصی و غیر تجاری.

برای دانلود رایگان پوستر اینجا را کلیک کنید

مقالات دیگری که ممکن است از BSA دوست داشته باشید:



دیدگاهتان را بنویسید