BSA تصاویر هفته: 04/08/24


به تصاویر هفته BSA خوش آمدید!

شهر نیویورک داغ، چسبناک، متورم و پوشیده از خاک است. بوی ماهی، ماری جوانا، تهویه مطبوع کپک زده، کاری، پیس، علف تازه بریده شده، پیاده رو ذوب شده، اسپری آئروسل، هندوانه، خیار، نعناع فلفلی، زپولی سرخ شده، اسپری بدن تبر، مواد شوینده لباسشویی و پیتزا می دهد. در این گرمای طاقت فرسا، به نظر می رسید که صفحه «دیوانه» باز شده است – برخی از مردم در خیابان با مغزهای سرخ شده و هیدراتاسیون ناکافی هذیان به نظر می رسیدند. خیابان به شیوه پر هرج و مرج خود هرگز از حرکت باز نمی ایستد. مردم به داخل سیستم مترو شلوغ، مرطوب و چسبناک ما با انرژی جنبشی پمپاژ آن و فقدان جدول زمانی منسجم، اتوبوس‌های برقی مدرن و هوادار پشت سر هم با صدای خودکار خنک‌کننده، دوچرخه‌های برقی و اسکوترهای برقی ما با هر طرحی با لاستیک‌های بزرگ باد شده یا چوب شور کوچک ما رانده می‌شوند. خودروهای بزرگ، خودروهای پر زرق و برق و SUV های پف کرده با شیشه های رنگی، اسکیت بردهای منحنی و براق و کامیون های سفید ما که با سبک ها و علائم وحشی اسپری آئروسل تخریب شده اند به نام مشاغل خانوادگی مانند اژدها خوش شانس و تعمیرات لوازم خانگی Bayridge.

گرافیتی و هنر خیابانی همچنان ظاهر می‌شوند و نیویورکی‌ها را در فروش بعدی، بازی توپ، مهمانی خانگی، شام، یا تولد سگ همراهی می‌کنند. اگر این جشن بصری از بین می رفت، همه ما گیج می شدیم، بخشی از DNA فرهنگی ما از بین می رفت. از نظر ما، این زبان بصری مناسب نیویورک است، مطمئناً بهتر از بسیاری از معماری‌های جدید است که مانند انگشتان وسط بیرون می‌آیند، توده‌ای از مستطیل‌های غیر الهام‌بخش تشکیل‌شده توسط متوسط ​​که پتانسیل طراحی آن‌ها توسط حرص و طمع و صفحات گسترده بلعیده شده است.

در اینجا مصاحبه خیابانی هفتگی ما است که این هفته شامل City Kitty، Chris RWK، Homesick، Degrupo، Kooky Spook، Muebon، Epic Uno، RX Skulls، MCA، EXR، CKONE، RZB، BILX، JEMZ، Joshua Montes و Soupy است.

Muebon (عکس © Jaime Rojo)
دگروپو (عکس © Jaime Rojo)
عشق سوپی (عکس © Jaime Rojo)
جاشوا مونتس (عکس © Jaime Rojo)
جاشوا مونتس (عکس © Jaime Rojo)
عشق وطن (عکس © Jaime Rojo)
RX Skulls (عکس © Jaime Rojo)
RX Skulls (عکس © Jaime Rojo)
RX Skulls (عکس © Jaime Rojo)
کوکی اسپوک (عکس © Jaime Rojo)
MCA. بچه گربه شهر. کریس RVC. (عکس © Jaime Rojo)
JEMZ (عکس © Jaime Rojo)
JEMZ (عکس © Jaime Rojo)
BILX (عکس © Jaime Rojo)
RZB (عکس © Jaime Rojo)
CKONE (عکس © Jaime Rojo)
EPIC ONE (عکس © Jaime Rojo)
EXR (عکس © Jaime Rojo)
بدون عنوان تابستان 2024. منهتن، نیویورک. (عکس © Jaime Rojo)

مقالات دیگری که ممکن است از BSA دوست داشته باشید:



دیدگاهتان را بنویسید