آیا جریان نقدی بر درخواست وام تجاری من تأثیر می گذارد؟


آیا جریان نقدی بر درخواست وام تجاری من تأثیر می گذارد؟

وقتی برای تامین مالی مشاغل کوچکوام دهندگان قبل از تصمیم گیری عوامل مختلفی را در نظر می گیرند. جزئیاتی مانند امتیاز اعتباری، زمان در کسب و کار و درآمد مهم هستند، اما چیزی که ممکن است در نظر نگرفته باشید، کسب و کار شماست جریان نقدی. راهنمای سریع ما را بخوانید تا درباره جریان نقدی و نحوه تأثیر آن بر درخواست وام کسب و کار کوچک بیشتر بدانید.

جریان نقدی چیست؟

جریان نقدی به عنوان مقدار خالص پولی است که به داخل و خارج یک شرکت در یک دوره زمانی منتقل می شود. جریان نقدی مثبت نشان می دهد که پول بیشتری به شرکت وارد می شود تا خروج از آن، در حالی که جریان نقدی منفی به این معنی است که کسب و کار بیشتر از درآمدزایی پول خرج می کند. این راهنما را بخوانید تا متوجه شوید نحوه محاسبه جریان نقدی و دسترسی به قالب های صورت جریان نقدی رایگان.

جریان نقدی چگونه بر درخواست وام من تأثیر می گذارد؟

وام دهندگان مشاغل کوچک معمولاً صورت‌های بانکی و سایر داده‌های مالی را درخواست می‌کنند تا مشخص کنند آیا جریان نقدی مثبتی دارید و می‌توانید وام بگیرید. اگر سابقه جریان نقدی مثبت دارید، احتمال تایید شدن شما بیشتر از جریان نقد منفی است. اگرچه این تنها عامل مالی نیست که وام دهندگان مشاغل کوچک به آن نگاه می کنند، بهبود جریان نقدی شما می تواند شانس شما را برای تایید وام کسب و کار کوچک افزایش دهد.

چگونه می توانم جریان نقدی کسب و کار خود را بهبود بخشم؟

بسیاری از فعالیت های تجاری و مسائل مالی می توانند بر جریان نقدینگی کسب و کار شما تأثیر بگذارند، از جمله فاکتورهای پرداخت نشدههزینه های غیرمنتظره، درآمد کم و عادت های خرج کردن. انجام دوره‌ای بررسی‌های مالی عمیق می‌تواند به شما در شناسایی و رسیدگی به علت اصلی مشکلات جریان نقدی کمک کند. علاوه بر این، استراتژی‌های زیر می‌توانند به شما کمک کنند تا از جریان نقدینگی منفی بازیابی کنید:

  • هزینه های خود را کاهش دهید: هدف خود را محدود کردن هزینه‌های غیرفوری کسب‌وکار، به‌ویژه اگر در حال تجربه یک رکود جریان نقدی یا فصلی کند هستید، داشته باشید.
  • اجرای یک فروش یا تبلیغات: در حالی که این تاکتیک ممکن است برای همه مشاغل کارساز نباشد، می‌توانید به حذف محصولات قدیمی‌تر و بهبود فروش با فروش یا تبلیغات کمک کنید.
  • تشدید شرایط پرداخت خالص: اگر برای مشتریان فاکتور می‌فرستید، شرایط پرداخت خود را پیکربندی کنید یا پرداخت‌های اولیه را تشویق کنید تا از پرداخت صورت‌حساب‌های پرداخت نشده یا دیرکرد جلوگیری کنید.

درباره بانی پی

بانی پیوندی در شیکاگو است که متعهد به دیدن جهان در یک سکه است. او به عنوان یک معتاد پرشور اخبار و علاقه مند به امور مالی، دوست دارد به دیگران کمک کند تا کارهای بیشتری را با کمترین هزینه انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید