9 نکته و ملاحظات مهم برای کمک های مالی دولتی


یارانه های دولتییارانه های دولتی

آیا می خواهید برای بودجه دولتی درخواست دهید؟ این فقط شما نیستید. کسب‌وکارها، سازمان‌های غیرانتفاعی، افراد و جوامع از کمک‌های بلاعوض بهره‌مند می‌شوند. آنها می توانند به تأمین مالی فعالیت های در مقیاس بزرگ کمک کنند یا به پر کردن شکاف های بودجه برای ابتکارات مهم کمک کنند، اما پیدا کردن آنها همیشه آسان نیست! این مقاله وبلاگ راهنمایی و ملاحظات حیاتی را برای هر کسی که برای دریافت کمک هزینه درخواست می کند ارائه می کند که می تواند ارسال خود را انجام دهد یا شکست دهد. عوامل زیادی برای جمع آوری یک درخواست کمک هزینه خوب وجود دارد، از درک نکات و نکات تا پیدا کردن یک درخواست عالی و دادن زمان کافی برای تکمیل آن. در ادامه بخوانید و در مورد سه مرحله کلیدی برای کشف داستان موفقیت بعدی خود صحبت می کنیم.

1. سازماندهی شود

هر فرآیند درخواست باید با آماده بودن تمام اطلاعات شما و دانستن اینکه دقیقاً برای چه چیزی درخواست می کنید شروع شود. این امر مستلزم درک کامل کمک مالی، برنامه و اهداف آن و یک بودجه دقیق است. پیگیری تمام اسناد مربوط به برنامه نیز بسیار مهم است تا بتوان بعداً در طول فرآیند بررسی از آنها استفاده کرد. همچنین، با نگه‌داشتن سوابق دقیق از اقدامات خود، تهیه گزارش‌های ماهانه در مورد نحوه خرج کردن پول را آسان‌تر خواهید کرد. در صورت داشتن هر گونه سوال حتما با سازمان حامی مالی تماس بگیرید تا به آنها پاسخ داده شود.

2. فعال باشید

جدا شدن از رقابت مرحله دوم درخواست کمک هزینه است. با توجه به تعداد درخواست هایی که برای دریافت بودجه مشابه رقابت می کنند، ارائه قوی ترین مورد ممکن بسیار مهم است. این امر مستلزم تحقیق در مورد سایر برنامه های مؤثر است تا ببینید برنامه شما چه کمبودی دارد یا چگونه می توان آن را بهبود بخشید. همچنین، مطمئن شوید که هر گونه مواد کمکی لازم – مانند توصیه نامه ها یا اطلاعات پیشینه پروژه شما – گنجانده شده است. نکته آخر، فراموش نکنید که قبل از ارسال درخواست خود را به دقت ارزیابی کنید. ایده خوبی است که از کسی که با کمک های مالی آشنا است بخواهید تا صحت و کامل بودن ارسال شما را دوباره بررسی کند.

3. دقیق باشید

کامل باشدکامل باشد

قدم بعدی این است که الزامات برنامه را با دقت بخوانید. بسیار مهم است که بدانید پول چگونه خرج می شود و بتوانید اهداف و اهداف پروژه خود را به اختصار توضیح دهید. همچنین مراقب باشید که تمام اعداد موجود در پروپوزال خود را دوباره چک کنید، زیرا اشتباهات کوچک نیز می تواند بخشی از درخواست شما را باطل کند. آخرین اما نه کم اهمیت ترین، هنگام پر کردن یک درخواست کمک هزینه، هرگز فرضیات. اگر سؤالی دارید، همیشه بهتر است برای توضیح بیشتر با دفتر کمک هزینه تماس بگیرید یا برای جزئیات بیشتر وب سایت آنها را بررسی کنید. علاوه بر این، فرصت های کمک مالی دولت ایالات متحده برای سال 2023/2024 ممکن است مورد بررسی قرار گیرد.

4. دریابید که آیا واجد شرایط هستید یا خیر

اکثر کمک های مالی دولتی دارای شرایط واجد شرایط بودن از پیش تعیین شده هستند که باید قبل از اینکه افراد یا سازمان ها حتی بتوانند درخواست دهند، برآورده شوند. مطمئن شوید که این معیارها را کاملاً درک کرده اید و تمام مدارک لازم را آماده کرده اید. داشتن یک حساب بانکی فعال و یک شماره ثبت مالیاتی اغلب شرایط لازم برای واجد شرایط بودن است. سازمان یا فردی که برای جایزه درخواست می کند باید تعدادی از الزامات مانند داشتن یک استراتژی تجاری قوی و یک موسسه خیریه شناخته شده و سایر موارد را برآورده کند.

5. برنامه و بودجه مشخصی داشته باشید

داشتن یک استراتژی واضح برای نحوه استفاده و مدیریت بودجه قبل از شروع فرآیند درخواست بسیار مهم است. برای پروژه مربوطه، بودجه باید به صراحت هزینه ها و درآمدهای مورد انتظار را ذکر کند. همچنین عاقلانه است که تأیید کنید رویکرد فعلی شما و آنچه در برنامه ذکر شده است با یکدیگر تضاد ندارند. اگر آمار مورد انتظار را به دقت بررسی کنید، شانس بسیار بیشتری برای دریافت بودجه خواهید داشت.

6. همه قوانین و دستورالعمل ها را به دقت بررسی کنید

همه قوانین و دستورالعمل ها را به دقت بررسی کنیدهمه قوانین و دستورالعمل ها را به دقت بررسی کنید

قبل از امضا و ارسال درخواست پروژه، مطمئن شوید که با دستورالعمل ها و استانداردهای حاکم بر کمک هزینه ها آشنا هستید. آنها اغلب حاوی معیارهای سختگیرانه ای هستند که به راحتی در طول فرآیند درخواست از دست می روند. قبل از ارسال درخواست خود، مطمئن شوید که از ضرب الاجل ها و سایر دستورالعمل های مفید، مانند شرایط منحصر به فرد یا محدودیت های تعیین شده توسط دولت، آگاه هستید. هر گونه نقص در اینجا ممکن است منجر به رد صلاحیت یا رد درخواست شود. بسیاری از مردم نمی دانند که کمک های بلاعوض شامل محدودیت هایی مانند محدودیت های منطقه ای یا جغرافیایی است.

7. برای مستندات بیشتر بررسی کنید

مرحله بعدی تأیید این است که تمام مدارک اضافی مورد نیاز برای درخواست کمک هزینه خود را تکمیل کرده اید. توصیه می شود که همه چیز را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که خطایی وجود ندارد و تمام اسناد و مدارک مرتب هستند. مراقب اسناد خود باشید زیرا ممکن است لازم باشد آنها را در ممیزی های بعدی نشان دهید. یک کپی از تمام اسناد مربوطه را در پرونده و همچنین برای پشتیبان نگه دارید. در صورت داشتن هر گونه سوال، نترسید که از دفتر کمک هزینه برای توضیح یا اطلاعات بیشتر بپرسید.

8. در صورت لزوم به دنبال کمک حرفه ای باشید

اگر در درک نحوه تکمیل یک درخواست مشکل دارید یا احساس می کنید تحت تأثیر فعالیت های مربوط به کاغذبازی قرار گرفته اید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که از متخصص کمک بگیرید. خدمات متعددی وجود دارد که با هدف کمک به مردم برای درخواست کمک هزینه و دریافت وجوه از سازمان های مختلف انجام می شود. سرمایه گذاری در یکی از این خدمات می تواند فرآیند را ساده کرده و شانس شما را برای دریافت پول مورد نیاز افزایش دهد. آنها همچنین می توانند در مورد نحوه تکمیل صحیح برنامه مشاوره ارائه دهند و به اطلاعات مهمی که ممکن است از دست داده باشید اشاره کنند.

9. یک جدول زمانی ایجاد کنید

یک جدول زمانی ایجاد کنیدیک جدول زمانی ایجاد کنید

زمان مورد نیاز برای تکمیل درخواست اغلب چند هفته یا چند ماه است. یک برنامه دقیق برای زمانی که به پول نیاز است، زمانی که می‌خواهید درخواست بدهید و زمانی که انتظار دارید پاسخ دهید، تنظیم کنید. در صورتی که برنامه یا برنامه شما تغییر کرد، فوراً به طرف های آسیب دیده اطلاع دهید. همانطور که برای ارسال درخواست کمک مالی خود آماده می شوید، پیگیری تمام تاریخ ها و تقویم های مربوطه نیز بسیار مهم است.

نتیجه گیری

در نتیجه، عوامل فوق در هنگام درخواست برای کمک هزینه حیاتی هستند. شما باید تمام مقررات و دستورالعمل ها را به دقت مطالعه و درک کنید، مستندات لازم را جمع آوری کنید، استراتژی خود را با جزئیات ترسیم کنید، برنامه ای برای روند درخواست تهیه کنید و در صورت لزوم از متخصص کمک بگیرید. با انجام این کار، می توانید احتمال تایید درخواست کمک هزینه خود را افزایش دهید.

تیم نویسندگی محتوای TBGتیم نویسندگی محتوای TBG

نویسنده تیم محتوا یکی از نویسندگان تیم نویسندگان محتوا ما است. وبلاگ تجاری هر روز در حال گسترش است و ما به نویسندگان و سفیران برند بیشتری برای تبلیغ وب سایت رسانه ای خود نیاز داریم. اگر علاقه مند هستید، از طریق صفحه برای ما بنویسید، با نمونه کارها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید