بهینه سازی عملکرد Shopify » GetSocialGuide


بهینه سازی عملکرد Shopify: بهبود تجربه کاربری فروشگاه آنلاین شما

خرید آنلاین شهر را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های شگفت‌انگیز خود آبی‌رنگ می‌کند و Shopify با باتوم بی‌نظیر در این مسابقه پیشروی می‌کند.

با این حال، چیزهای بیشتری برای کاوش وجود دارد، زیرا گوش دیجیتال در پیش است و علیرغم وجود فروشگاه‌های آنلاین متعدد در بازار، تنها تعداد کمی تلاش می‌کنند و برخی دیگر این کار را نمی‌کنند.

ساده ترین دلیل این است که این فروشگاه ها فاقد برخی عناصر ضروری هستند که سایت آنها را از جلب توجه محدود می کند.

در این قسمت از وبلاگ یک سری نکات لازم برای بهینه سازی عملکرد Shopify را ارائه کرده ایم.

بیایید به جلو بروید و با هم بفهمیم.بهینه سازی عملکرد Shopify

بهینه سازی سرعت صفحه

مشاهده شده است که سرعت بارگذاری صفحه می تواند عامل جذابی برای کاربران برای چسبیدن به سایت شما باشد.

صفحات وب که با وجود خدمات و محصولات بهتر به کندی بارگذاری می شوند، زمان زیادی را برای علاقه کاربران تلف می کنند.

میانگین سرعت بارگذاری که توجه کاربران را به خود جلب می کند بین 0.3 تا 0.5 ثانیه یا کمتر است.

هر چیزی که کندتر از آن بارگذاری می شود، نرخ پرش شما را افزایش می دهد و به طور چشمگیری بر میزان سئوی شما تأثیر می گذارد.

در اینجا، بهترین راه برای مبارزه با مشکل بارگذاری صفحه، پیاده سازی بارگذاری ناهمزمان با استفاده از آن است خدمات توسعه Shopify که اجازه می دهد چندین اسکریپت به طور همزمان بارگذاری شود بدون اینکه وقت کاربران برای دسترسی به سایت اتلاف شود.

موضوع تایید شده Shopify را انتخاب کنید

Shopify طیف گسترده ای از تم ها را برای انتخاب ارائه می دهد و انتخاب از بین این زیاده روی به اندازه کافی وسوسه انگیز است.

با این حال، یک موضوع با مدیریت ضعیف می‌تواند با کاهش سرعت صفحه مانع تجربه کاربر شود.

به عبارت دیگر، هر موضوعی برای سایت شما مناسب نیست و باید قبل از برداشتن قدمی رو به جلو، خوب فکر و تحقیق کنید.

همیشه می توانید با استفاده از تم ها، فروشگاه های دیگر را بررسی کنید و آنها تصمیم شما را خواهند گرفت. با این حال، تم های موجود در فروشگاه Shopify برای استفاده تأیید شده است.

بهینه سازی سئو

در دنیای دیجیتال، برای به دست آوردن شناخت صریح، روش های کمی با سئو سروکار دارند

سئو اغلب به عنوان بازاریابی پولی در نظر گرفته می شود، اما بسیاری از ما نمی دانیم که این تاکتیک می تواند یک تغییر بازی برای بهبود دید موتورهای جستجو باشد، البته به شرط رعایت شیوه های صحیح.

گنجاندن کلمات کلیدی مناسب متا تگ عناوین متا که با محصولات و خدمات شما طنین انداز می شود می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا سایت شما را برای جستجوهای مرتبط فهرست کنند.

یکی دیگر از راه‌های بهینه‌سازی سایت Shopify برای SEO این است که آن را برای موبایل‌پسند کنید.

وقتی شما توسعه دهندگان اختصاصی Shopify را استخدام کنیدشما باید مطمئن شوید که سایت برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است تا کاربران مجبور نباشند برای بررسی وب سایت شما از لپ تاپ یا ماشین های خود استفاده کنند.

Shopify Online Image Resizer

از طرف دیگر، بهینه سازی تصاویر به شدت توصیه می شود زیرا فایل های سنگین مطمئنا صفحه را کند می کنند.

اغلب دیده می شود که طراحان تصاویر را فشرده می کنند، که کیفیت را از دست می دهد و نتیجه را پیکسلی یا بی کیفیت می کند.

شما باید از ابزار تغییر اندازه تصویر آنلاین Shopify استفاده کنید که به کاهش اندازه تصویر بدون به خطر انداختن کیفیت تصویر از هر زاویه ای کمک می کند.

زمان پاسخگویی سرور را بهینه کنید

همانطور که همه می دانیم Shopify بر روی سرورهای اختصاصی خود میزبانی می شود که عملاً باعث ایجاد زیرساخت خوبی می شود.

با این حال، سرورها گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و باعث ایجاد گلوگاه شوند. اینجاست که زمان پاسخگویی سرور باید بهبود یابد.

این را می توان با استفاده از یک CDN که توسط Shopify به نام Fastly استفاده می شود انجام داد.

این CDN تضمین می‌کند که محتوای سایت در مکان‌های مختلف در مناطق جغرافیایی ذخیره می‌شود و در نتیجه اصطکاک کمتری ایجاد می‌شود و تجربه کاربری بهتری بین سرور و کاربر ایجاد می‌شود.

نکته دیگری وجود دارد که در آن کاهش تغییر مسیرها می تواند زمان پاسخگویی سرور را بهبود بخشد.

پرداخت کاربر

ام، وقتی کاربران شما محصولات را می خرند، کار بعدی که می خواهند انجام دهند پرداخت است!

یکنوع بازی شبیه لوتو!

این همان معامله ای است که شما به دنبال آن هستید، اما هر گونه اختلال در فرآیند پرداخت می تواند منجر به نرخ پرش در این مرحله نیز شود.

بله، این غم انگیزترین و دردناک ترین قسمت از دست دادن مشتری در مرحله تسویه حساب است، اما اگر تنها چند قدم در نظر گرفته شود، می توان آن را حل کرد.

برای شروع، باید فرآیند پرداخت را با حداقل مراحل ممکن طراحی کنید، جایی که کاربران مجبور نیستند فقط برای خرید یک محصول از سایت شما یک قرص سخت را ببلعند.

با رعایت دستورالعمل‌های خاص کشور، از هر گزینه پرداخت قانونی پیروی کنید. این تضمین می کند که کاربران هنگام خرید محصولات از سایت شما اعتماد به نفس داشته باشند و از بازگشت برای خرید محصولات بیشتر خوشحال خواهند شد

بهینه سازی فونت

آیا این برای شما پوچ به نظر می رسد؟

خیلی ها باید تعجب کنند که فونت ها چه ارتباطی با بخش بهینه سازی دارند، زیرا تصور می شود تأثیری بر سرعت صفحه ندارند.

اما اینجاست که باید در روند فکر خود تجدید نظر کنید. فونت ها می توانند باعث کاهش سرعت صفحه شوند!

هنگامی که چندین فونت را آپلود می کنیم، وزن آنها می تواند سرعت سایت را کاهش دهد.

به شدت توصیه می شود که یک یا دو خانواده فونت را انتخاب کنید و از این موارد مقدس برای کنترل سرعت بارگذاری صفحه به دلیل انواع فونت استفاده کنید.

پشتیبانی و خدمات مشتری

ممکن است برای شما عجیب باشد که چرا خدمات مشتری بخشی از ویژگی‌های اصلی Shopify برای بهینه‌سازی تجربه کاربر است، اما به ما اعتماد کنید، این جنبه که اغلب نادیده گرفته می‌شود می‌تواند تأثیر زیادی بر نحوه بازگشت افراد به فروشگاه شما داشته باشد.

برای رفع نیاز به تکنیک خاصی نیاز ندارد، اما باید یک گزینه چت زنده را ادغام کند که به مشتریان اجازه می دهد مستقیماً با مدیران اجرایی ارتباط برقرار کنند و تجربه مشتری را به سطح دیگری ارتقا دهند.

از سوی دیگر، برای رسیدگی به سوالات متداول یا عیب‌یابی مشکلات رایج، می‌توانید از چت‌بات‌هایی استفاده کنید که نه تنها به تیم شما کمک می‌کنند، بلکه به کسب و کار شما نیز کمک می‌کنند تا فراتر از مرزها شکوفا شوند.

راه اندازی – صفحات محصول

هر وب سایت اول توسط چشم و سپس توسط ویژگی ها مصرف می شود. این نشان می دهد که نحوه نمایش محصولات در صفحات تفاوت زیادی ایجاد می کند. باید مطمئن شوید که صفحات مجموعه برای چشم دلپذیر هستند و درهم و برهم نیستند.

شما باید تعداد محصولات نمایش داده شده در یک صفحه را محدود کنید.

افزودن محصولات بیش از حد به یک صفحه نه تنها سرعت صفحه را کاهش می دهد بلکه حواس کاربران را از خرید محصولات هدف خود منحرف می کند و در نهایت از وب سایت خارج می شوند.

حد ایده آل برای نگه داشتن محصولات در هر صفحه بین 20 تا 30 است و نگه داشتن هر چیزی فراتر از آن تنها باعث ایجاد هرج و مرج در تجربه کاربر می شود.

در اینجا یک نکته دیگر برای تمیز و مختصر نگه داشتن محصولات وجود دارد تا کاربران بتوانند محصول و اطلاعات مربوط به آن را بدون اینکه اطلاعات غیر ضروری اذیت شوند مرور کنند.

هیچ جایزه ای برای حدس زدن وجود ندارد، اما نرخ تبدیل را افزایش می دهد و کاربران بازگشتی را به میزان بیشتری افزایش می دهد.

تست، تست و تست

دلیل برای تست کنید سه بار در عنوان نوشته شده است گویای اهمیت آن است و به هیچ قیمتی نباید آن را نادیده گرفت.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید به خاطر داشته باشید که ارزش برند شما از طریق فروشگاه های آنلاین به مشتریان شما سرایت می کند، بنابراین حفظ کیفیت هر عنصری که بر کار تأثیر می گذارد بسیار مهم است.

این را می توان با انجام آزمایش عملکرد منظم و بررسی سرعت صفحه برای شناسایی مناطقی که برای بهبود وجود دارد انجام داد.

یکی از مفیدترین ابزارها در اینجا گوگل آنالیتیکس است که به شما کمک می کند اطلاعاتی در مورد نحوه تعامل بازدیدکنندگان با سایت شما و عناصر خاصی که برای افزایش ترافیک کاربران باید بهبود یابند، جمع آوری کنید.

در دو کلمه

در واقع، هنگامی که صحبت از توسعه یک پلت فرم تجارت الکترونیکی می شود، Shopify به دلیل محبوبیت خود به خط برتر می رسد.

با این حال، اگرچه ویژگی های زیادی ارائه می دهد، Shopify باید به گونه ای مدیریت شود که امکان بهینه سازی عملکرد آن را فراهم کند.

در اینجا، نکات ذکر شده می تواند بهترین شرط شما برای ایجاد یک رویکرد متمایز در دنیای خرید آنلاین باشد.

خدمات توسعه Shopify را می توان با پیروی از این نکات ارتقا داد و اطمینان حاصل کرد که پلتفرم شما تجربه کاربری چشم نوازی را ارائه می دهد تا به کسب و کار شما کمک کند با Elan نسبت به رقبا برتری پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید