چگونه فایل های خود را هنگام راه اندازی یک کسب و کار مدیریت کنیم؟ » GetSocialGuide


چگونه فایل های خود را هنگام راه اندازی یک کسب و کار مدیریت کنیم؟

چگونه فایل های خود را هنگام راه اندازی یک کسب و کار مدیریت کنیم؟

اگر صاحب کسب و کار هستید، باید به طور منظم با مشتریان کار کنید. علاوه بر آن، چندین نقل قول، خلاصه و فهرست دارید که باید برای مقابله با فهرست کارهای روزانه خود آماده شوید. در میانه همه چیز، پیش نویس های زیادی ایجاد می شود که احتمالاً در آینده به آنها نیاز نخواهید داشت.

اگر اسناد زیادی در رایانه شما به درستی مدیریت نشود، می تواند فضای زیادی را اشغال کند. در عین حال، انتخاب فایل هایی که می خواهید روی آنها کار کنید از بین هزاران فایلی که فضای لپ تاپ شما را اشغال می کنند بسیار گیج کننده می شود. در اینجا چند نکته و ترفند ساده وجود دارد که هنگام شروع کار با فایل ها باید در نظر بگیرید!

یک NAS ایجاد کنید

با خواندن این تاپیک چندین سوال در ذهن شما ایجاد می شود. NAS چیست؟ خوب، NAS، همچنین به عنوان ذخیره‌سازی متصل به شبکه شناخته می‌شود، راهی برای ایجاد یک اتصال است که به عنوان یک دستگاه ذخیره‌سازی بین رایانه شما و فایل‌ها و پوشه‌های داخلی آن عمل می‌کند.

شما می توانید به سرعت به تمام فایل ها و پوشه های خود از لپ تاپ تا دسکتاپ و تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید. اساساً پیوندی برای دسترسی به هر پوشه ای که در هر یک از دستگاه های خود ایجاد کرده اید یا ذخیره کرده اید بدون یک مرحله اضافی ایجاد می کند. جدای از این، شبکه NAS همچنین پشتیبان‌گیری خودکار و داده‌های آینه‌ای را روی درایوهای دوگانه می‌گیرد.

یادگیری نحوه نگاشت یک درایو شبکه در مک چندان دشوار نیست. در مک بوک خود، منوی Apple > System Preferences > Users & Groups را باز کنید، سپس گزینه Sign-in Items را انتخاب کنید و در نهایت دستگاه شبکه ای را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید.

یک نسخه پشتیبان ایجاد کنید

چگونه فایل های خود را هنگام راه اندازی یک کسب و کار مدیریت کنیم؟

با تعداد زیادی فایل و بارگذاری، می‌خواهید مطمئن شوید که چیزی را که می‌تواند شما را از دست بدهد، از دست ندهید. اگر فایل‌هایی که روی آن‌ها کار می‌کنید مهم هستند، پشتیبان‌گیری روزانه ضروری است. لحظه ای که پشتیبان گیری از یک فایل را از دست بدهید، می تواند منجر به از دست رفتن اطلاعات شود.

آنلاین شوید

مایکروسافت ممکن است یک شرکت خوب با محصولات عالی باشد، اما اگر کمی دقیق تر به اتفاقات دیجیتالی شدن سریع نگاه کنیم، مطمئن هستیم که مایکروسافت دیگر بهترین نرم افزار برای ایجاد و ذخیره فایل برای بسیاری از افراد نیست. اگر فایل های زیادی برای کار دارید، همیشه بهتر است روی یک سیستم ابری کار کنید.

همیشه می‌توانید از فایل‌های محلی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، اما اگر لپ‌تاپ شما حتی قبل از تهیه نسخه پشتیبان از کار بیفتد، چه؟ خوب، برای صرفه جویی در فضا در رایانه و محافظت از شما در برابر تأثیر شدید از دست دادن همه پرونده های خود، همیشه بهتر است روی برنامه هایی کار کنید که از کار شما در فضای ابری پشتیبانی می کنند.

برای مثال، با Google Docs می‌توانید به راحتی فایل‌های خود را بدون اشغال فضای لپ‌تاپ ایجاد، ویرایش، ذخیره و به اشتراک بگذارید.

پوشه ها را ایجاد کنید

لپ تاپ شما فایل ها را ایجاد می کند و آنها را بر اساس نام یا تاریخ اصلاح مرتب می کند و جستجو برای یک فایل می تواند خسته کننده باشد. برای رفع این مشکل پیشنهاد می کنیم با استفاده از یک پوشه یک سیستم قیف کامپیوتری ایجاد کنید. می‌توانید فایل‌های خود را بر اساس ماه‌ها یا پروژه‌ها مرتب کنید، که یافتن یک فایل خاص را با سهولت و دسترسی بیشتر برای شما آسان‌تر می‌کند.

چگونه اطلاعات خود را بازیابی کنیم؟

چگونه فایل های خود را هنگام راه اندازی یک کسب و کار مدیریت کنیم؟ - GetSocialGuide - نکات و ترفندهای وردپرس برای وبلاگ نویسان آماتور

شما می توانید تمام اقدامات احتیاطی را که می خواهید برای ایجاد یک فضای امن برای همه فایل ها و پوشه های خود انجام دهید، اما اگر به طور تصادفی فایل های خود را که نسخه پشتیبان ندارید از دست بدهید، چه؟ بسیار مهم است که از مراحلی که باید برای بازیابی هرچه بیشتر اطلاعات خود دنبال کنید آگاه باشید.

داده‌هایی که با آن‌ها کار می‌کنید بسیار حیاتی هستند و در صورت از دست دادن برخی از فایل‌های مهم، هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. اگر بدانید حتی زمانی که فایل ها را از سطل بازیافت حذف می کنید، شگفت زده خواهید شد.

بنابراین امیدی برای بازیابی فایل شما وجود دارد. فقط مطمئن شوید که ابزار و دستورالعمل های مناسب را دارید.

بیانیه پایانی – چگونه فایل های خود را هنگام راه اندازی یک کسب و کار مدیریت کنیم؟

سیستم های کامپیوتری زندگی ما را آسان تر از همیشه کرده اند. معاملات، اسناد، محاسبات، پیشنهادات و تقریباً هر چیز دیگری که برای اداره یک تجارت بدون اشتباه لازم است اسناد بسیار مهمی هستند.

اما همه این وسایل باید به اندازه کافی نگهداری و استفاده شوند تا منابع خود را به طور کامل تمام نکنند. اگر فقط چند نکته و ترفند را بدانید و در مدیریت فایل‌های خود فردی بهتر شوید، نگرانی کمتری در مورد آن خواهید داشت.

در ابتدا در 2022-06-22 10:14:56 منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید