چگونه برای افزایش ترافیک وب سایت استراتژی های سئو ایجاد کنیم؟ » GetSocialGuide


چگونه برای افزایش ترافیک وب سایت استراتژی های سئو ایجاد کنیم؟

نحوه ایجاد استراتژی های سئو یک موضوع ساده است. با این حال، پاسخ طولانی و بدون حرف قطعی خواهد بود. از جمله اگر حتی بپرسید کارشناس سئو. اساسا در طول تاریخ اینترنت؛ تکنیک های سئو در مورد پیش بینی نحوه عملکرد الگوریتم های موتورهای جستجو هستند.

هیچ کس واقعا نمی داند به جز سازندگان خود الگوریتم. اما متأسفانه این یک راز شرکتی است که نمی توان آن را در معرض دید عموم قرار داد. در همین حال، اگر فردی غیرمعمول هستید، ایده‌های استراتژی سئو ممکن است باعث شود بخواهید زیر میز پنهان شوید. سپس در مورد برنامه های تعطیلات آخر هفته توییت کنید یا یک آژانس سئو مانند راه حل های سئو استراتژیک استخدام کنید.

اما ظاهر این سند آن را کمی ساده می کند. درک آن را آسان کنید. ما در مورد چگونگی ساخت و اجرای یک استراتژی سئو جامع، موثر و عملی بحث خواهیم کرد. این مقاله به دو سوال رایج سئو پاسخ می دهد. و بس.

بیشتر بخوانید: بهترین لانچر اندروید

چگونه برای افزایش ترافیک وب سایت استراتژی های سئو ایجاد کنیم؟

چرا به یک استراتژی سئو نیاز دارم؟

اگر در این لحظه این سوال را از خود می پرسید، می خواهم از شما تشکر کنم. این گام خوبی برای شروع دستیابی به بازار شگفت انگیز آنلاین است. داشتن یک استراتژی سئو خوب بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است. من قبلاً تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی انجام دادم و متوجه شدم که مردم در جستجوی کلمات کلیدی هستند. “استراتژی ایجاد سئو چیست؟”

یک استراتژی خوب یک گام پایدار است. و موثرترین راه برای به دست آوردن ترافیک با کلمات کلیدی هدفمند خاص، سئوی جامع نامیده می شود. یا خیلی ها به آن سئو کلاه سفید می گویند. همچنین می توانید نحوه افزایش استراتژی های سئوی نتیجه گرا را بررسی کنید.

استراتژی های سئو چگونه ساخته می شوند؟

این مطلبی است که به روشی ساده به آن خواهیم پرداخت. من با شروع از مراحل اولیه و آنچه که برای استراتژی های پیشرفته باید انجام شود توضیح خواهم داد. بنابراین به خواندن ادامه دهید، یک آژانس سئو را نیز بررسی کنید.

مرحله 1 – یک وب سایت شخص ثالث را مشاهده کنید

اولین قدم در یک استراتژی سئو موفق این است که نگاهی صادقانه به وضعیت وب سایت خود بیندازید. این مهمترین مرحله است. از این طریق شما پتانسیل دیدن عمیق را دارید. و متوجه شوید که هیچ چیز تغییر نکرده است. زیرا وب سایت شما یک تجربه کاربری بد ایجاد می کند.

شاید افراد از طریق ارجاع به وب سایت شما بیایند، اما زمانی که وارد می شوند، سلیقه آنها تحت تاثیر بی کیفیتی قرار می گیرد.

در اینجا چند سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید. قبل از شروع فرآیند سئو:

  • آیا ترافیک واقعاً مشکل ساز است؟
  • آیا ترافیک بیشتر باعث ایجاد تبدیل می شود؟
  • نظر مردم در مورد وب سایت شما چیست؟
  • اگر شخصی درخواست ارجاع وب سایت انحصاری کند، آیا می توان آن را از وب سایت شما دریافت کرد؟

صداقت در این مرحله اول برای موفقیت سئو بسیار مهم است. اگر در مورد اینکه چه زمانی وب سایت شما برای بهینه سازی مناسب است سؤالی دارید، خوشحالیم که شخص ثالثی برای ارائه یک ارزیابی صادقانه هستیم.

اکنون برای نظرات حرفه ای صادقانه با ما تماس بگیرید.

چگونه برای افزایش ترافیک وب سایت استراتژی های سئو ایجاد کنیم؟

مرحله 2 – اهداف بهینه سازی خود را مشخص کنید

داشتن هدف برای یک استراتژی سئو، مبنایی برای ردیابی اینکه آیا سرمایه گذاری ارزشش را دارد یا نه (و اینکه آیا به خوبی انجام شده است) است. قبل از شروع در حالت پیاده سازی، باید فهرستی از عواملی که می خواهید از طریق فرآیند بهینه سازی در عملیات سئوی خود به دست آورید، تهیه کنید.

برخی از این موارد ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • ترافیک ارگانیک (عمومی، منطقه ای، جمعیتی و غیره)
  • برداشت ها
  • تبدیل (فروش، ایمیل، ثبت نام، اشتراک و غیره)
  • اتصال
  • فعالیت های رسانه های اجتماعی
  • نرخ ترک تحصیل
  • نرخ کلیک کنید

داشتن اطلاعات در مورد این عوامل در طول فرآیند ایجاد سئو بسیار مفید است. این به اندازه گیری موفقیت کمک می کند.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، تیم کارشناسان سئو ما می توانند به شما کمک کنند. در این مرحله شما خدمات رایگان دریافت می کنید.

مرحله 3 – تحقیق کلمات کلیدی … در مورد رقابت چطور؟

کلمات کلیدی بسیار مهم هستند! این در مورد این است که چگونه صفحه شما می تواند در قدرتمندترین پایگاه داده موتور جستجوی جهان، گوگل ایندکس شود. این مرحله همه چیز در مورد دانستن کلمات کلیدی است که می خواهید بهترین موقعیت موتور جستجو را بدست آورید.

در مورد سطح رقابت تحقیق کنید: یکی از مؤثرترین راه‌ها برای یافتن اینکه کدام کلمات کلیدی بیشترین بازدید را دارند، تجزیه و تحلیل رقبا است. ممکن است بتوانید ایده های عالی و عبارات جدیدی که هرگز فکرش را نمی کردید به دست آورید.

طوفان فکری کلمات کلیدی: گذراندن زمان با کیفیت با چند شریک تجاری یا دوستان و ایجاد عبارات کلیدی مختلف لحظه طلایی شماست. اگر واقعاً نمی دانید چه کاری باید انجام دهید، نیازی به عجله در میدان جنگ ندارید.

به عنوان مثال کسب و کار خود را در نظر بگیرید. تیشرت با چاپ صفحه مخصوص می فروشم. در حین بهینه سازی صفحات برای عبارات کلیدی مانند ” فروشگاه اینترنتی لباس ” ممکن است ایده خوبی به نظر برسد. اما این یک اشتباه بود. چون رقابت در بازار بسیار بالاست.

استفاده از منابعی مانند Google Keyword Planner یا SEMrush به شما ایده ای از میزان رقابت برای کلمات کلیدی خاص می دهد. و همچنین تعداد کاربرانی که به دنبال آن کلمات کلیدی هستند.

ممکن است به جای چیزی شبیه به ” فروشگاه های آنلاین لباس“” عباراتی مانند ” فروشگاه های لباس چاپ صفحه لاستیکی ” ممکن است شانس بیشتری برای رتبه بندی بالا داشته باشد. شما سریعتر به بهترین موقعیت می رسید، راه ساده تر.

شناسایی کلمات کلیدی بالقوه یک معیار در استراتژی سئو شما خواهد بود. این حتی بر میزان سرمایه گذاری شما تأثیر می گذارد. در مال شما سئو کسب و کار وب سایت استراتژی

برخی از ابزارهایی که به شما در تعیین کلمات کلیدی کمک می کنند، مانند ابزار بالا، می توانید به صورت رایگان دریافت کنید. اگرچه ممکن است هنوز محدودیت هایی وجود داشته باشد. بسیار متفاوت از خدمات پولی.

مرحله 4 – وب سایت خود را بررسی کنید

این مرحله اگرچه به خودی خود دشوار است، اما مهمترین مرحله برای فرآیند بهینه سازی سئو بعدی است.

این یک تشخیص کامل، عمیق و صادقانه از ظاهر وب سایت شما از طریق عینک SEO است.

در حالی که من نمی توانم یک دستور العمل محرمانه سئو به شما ارائه دهم، ایده های کلی در مورد اینکه وب سایت کسب و کار شما باید برای چه رتبه بندی شود وجود دارد. این در واقع بخشی از پردازشگر سئو داخلی است که به آن سئوی سایت نیز می گویند.

برخی از آنها عبارتند از؛

  • اعدام
  • تحرک
  • ساخت لینک های داخلی
  • سئوی محلی
  • محتوا
  • رسانه های اجتماعی
  • از نظر فنی

از طریق این دسته بندی ها، شما شروع به دیدن یک لیست جامع از مشکلات در وب سایت خود خواهید کرد (و آنها را حل می کنید). مانند سایر جنبه های استراتژی های موثر سئو، مهم است که در مورد وب سایت و تجارت خود با خود صادق باشید.

سوال مهم این است که “آیا حاضرم تغییرات لازم را برای موفقیت ایجاد کنم؟” استراتژی سئو یا “آیا من خودم وقت دارم همه این کارها را انجام دهم؟”

همچنین درباره اشتباهات بازاریابی شبکه های اجتماعی بخوانید

مرحله 5 – رفع سریع را اعمال کنید

برخی از پرچم‌های قرمز که در طول ممیزی اولیه وب‌سایت ظاهر می‌شوند، فهرستی از کارهایی را که باید تکمیل شوند به شما ارائه می‌دهند. بیشتر اوقات. سپس عوامل فنی; خطاهای کدنویسی، گم شدن تگ های alt و غیره

عناصر زیادی وجود خواهد داشت که باید برآورده شوند. فرآیند سئوی شما به شدت بر این مرحله متکی است. این پایه ای است که اساس فرآیند بعدی خواهد بود!

مرحله 6 – محتوای مادام العمر

پس از انجام برخی تحقیقات در مورد سئو، متوجه خواهید شد که “محتوا” اغلب ظاهر می شود و می تواند مهم به نظر برسد. محتوا (همراه با لینک بیلدینگ) رگ حیاتی نحوه کار موتورهای جستجو است، بنابراین نوشتن محتوای منحصر به فرد و ارزشمند بسیار مهم است. آنچه کاربران شما به طور مداوم از آن استفاده می کنند.

به یاد داشته باشید که نوشتن محتوا بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی سئو است، شما باید برای نوشتن اغلب آماده باشید.

برایان دین توسط Backlinko یک مقاله عالی در مورد نوشتن محتوای سئو ارسال کرد. که مطمئنم واقعا به شما کمک خواهد کرد! و بسیاری از نکات عالی در مورد نحوه ایجاد استراتژی های لازم سئو.

مرحله 7، 8، 9 … – برنامه ریزی و فداکاری

بهینه سازی وب سایت ها برای رتبه بندی موتورهای جستجو کار سریعی نیست. که می توان یک شبه شتاب گرفت. برای یافتن راه حل های مختلف، عزم و اراده لازم است. بیشتر اوقات. و نیاز به تلاش مداوم و کامل دارد.

توزیع برنامه ریزی شده محتوا:

داشتن یک استراتژی سئو خوب همه چیز در مورد برنامه ریزی است. مهم است که یک جریان مداوم محتوا در صفحات وب خود داشته باشید. سازگاری و وجود در اینجا کلیدی است. ایجاد یک برنامه خوب برای نوشتن محتوای تحقیق شده یکی از عاقلانه ترین کارهایی است که یک وب مستر می تواند انجام دهد.

جدول زمانبندی لینک سازی:

ما زیاد در مورد آن صحبت نمی کنیم، اما منابع آنلاین زیادی وجود دارد که می تواند به ایجاد روابط استراتژیک کمک کند. استراتژی ایجاد لینک از طریق عوامل خارجی یا معمولاً به آن Backlink Building می گویند، در واقع بخشی از تکنیک سئو داخلی است.

در کنار محتوا، لینک بیلدینگ پایه و اساس چگونگی افزایش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو است.

نکته اصلی در مورد نحوه انجام استراتژی های سئو

می بینید، این فقط خلاصه ای از فرآیند سئو است. در واقع، استراتژی سئو شما متناسب با نیازهای کسب و کار شما، بازار هدف و منابع شما خواهد بود.

نکته ای که در اینجا می خواهم بر آن تاکید کنم این است که باید برنامه داشته باشید. سئو یک شبه اتفاق نمی افتد و تصادفی نیست. تعهد شما به استراتژی، میزان موفقیت شما را از طریق سئو تعیین می کند. لینکی که من در این پست قرار داده ام یک صفحه محتوایی است که به طور عمیق برخی از عناصر فرآیند سئو را مورد بحث قرار می دهد.

در ابتدا در 2022-06-22 10:11:14 منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید