BSA تصاویر هفته: 7/28/24


این تصویر دارای یک ویژگی alt خالی است. نام فایل آن BSA-Images-of-the-Week-2021-900-new.gif است

به تصاویر هفته BSA خوش آمدید!

هنجارهای اجتماعی و اخلاق سرگرمی، گاهی به طور اساسی، در طول زمان تغییر می کند. اگر بتوانید تعیین کنید کدام دوران تکان دهنده تر است و آیا رفتار آن نشان دهنده دوران طلایی یا افول است، فوق العاده خواهد بود. فقط به تاریخ نیویورک جزیره کونی نگاه کنید، که ممکن است با استانداردهای امروزی وحشیانه و خارج از محدوده به نظر برسد، همراه با رویدادهای عجیب مشابه در جامعه مدرن غربی.

نمونه‌های قبلی سرگرمی که نیویورکی‌ها در کونی آیلند جذاب می‌دانستند شامل نمایش‌های عجیب و غریبی بود که بر ویژگی‌های فیزیکی غیرمعمول تکیه می‌کرد، باغ‌وحش‌های انسانی، نمایشگاه ماشین جوجه‌کشی بچه، و برق‌گرفتن فیل تاپسی. آنها صد سال پیش عادی تلقی می شدند و افراد مذهبی با وجدان به آنها اجازه می دادند، مانند فواره های آب فقط برای سفیدپوستان و کودکان کار در کارخانه ها. زنان اولین بار در المپیک پاریس در سال 1900 (22 زن، 975 مرد) شرکت کردند، اما تنها در پنج ماده: تنیس، قایقرانی، کروکت، سوارکاری و گلف.

جمعه شب، در طی مراسم افتتاحیه المپیک 2024 پاریس، X مملو از مسیحیان خودخوانده بود که خشم خود را نسبت به بخش کوچکی از نمایش سه ساعت و نیمی که چندین مجری معروف فرانسوی دراگ را به نمایش می گذاشتند، ابراز می کردند. ادای احترامی مدرن به نقاشی های رنسانس شام آخر. دهه‌ها بودجه‌های سختگیرانه سیستم آموزشی ما را تخلیه کرده است و نشان می‌دهد که بسیاری با این تصویر از سدوم و گومورا و دیگر صحنه‌های «ممکن» که به تاریخ فرانسه مانند انقلاب فرانسه، روشنگری، جنگ جهانی اول و دوم، انقلاب صنعتی و رنسانس فرهنگی و آن تصویر ماری آنتوانت که سرش را زیر بغل گرفته است؟ داستانی پشت آن نهفته است.

در همین حال، در تاریخ بسیار اخیر، ما یک رئیس جمهور خارج از رقابت داریم، یک رئیس جمهور سابق که دیروز گفت که ما چهار سال دیگر نیازی به رأی دادن نخواهیم داشت، معاون او انتخاب شد که زمانی او را «هیتلر آمریکا» خطاب کرد و طبق گفته نیویورکر، نامزد ریاست جمهوری که باعث افزایش 700 درصدی ثبت نام رای دهندگان شد. جولای سواری بود، همه! این هفته با امید و احتمالا کمی دلهره به استقبال مرداد می رویم.

و این هم مصاحبه خیابانی هفتگی ما، این هفته با آیکو، آدام فوجیتا، هومسیک، دگروپو، اپتیمو نیویورک، وردز، DEK2DX، لی هولین، اسنومن، NAY 281، جعلی، EXR، اوونت، جاکوب توماس، چیدو، اسموت، کاسیو، غرب، JDI و پرسش و پاسخ COP.

AIKO (عکس © Jaime Rojo)
هنرمند ناشناس (عکس © Jaime Rojo)
جیکوب توماس (عکس © Jaime Rojo)
لی هولین (عکس © Jaime Rojo)
لی هولین (عکس © Jaime Rojo)
SNOE MAN (عکس © Jaime Rojo)
CHIDO (عکس © Jaime Rojo)
NAY381 (عکس © Jaime Rojo)
آدام فوجیتا (عکس © Jaime Rojo)
HOMESICK (عکس © Jaime Rojo)
حسرت دور و بر خانه. صاف. (عکس © Jaime Rojo)
کاسیو. صاف. (عکس © Jaime Rojo)
UWONT (عکس © Jaime Rojo)
EXR. جعلی. (عکس © Jaime Rojo)
WILD WEST (عکس © Jaime Rojo)
کلمات ایدز. MOK AND FRIENDS (عکس © Jaime Rojo)
گروه بندی کردن OPTIMUM NEW S. SPAZ. (عکس © Jaime Rojo)
JDI. سوالات متداول COP. (عکس © Jaime Rojo)
DEK 2DX (عکس © Jaime Rojo)
بدون عنوان تابستان 2024. منهتن، نیویورک. (عکس © Jaime Rojo)

مقالات دیگری که ممکن است از BSA دوست داشته باشید:



دیدگاهتان را بنویسید