جشنواره Efímurs در سال 2024 در L'Ametlla de Mar


به لطف عکاس Louis Olive-Bulbena، امروز عکس‌های جدیدی از یک برنامه نقاشی دیواری پیچیده به نام Ephimur داریم که زیبایی طبیعی را منادی می‌کند و نمونه‌های جدیدی را در منظر شهری خلق می‌کند. در اینجا یک سفر بصری کوتاه از میان نقاشی های دیواری پر جنب و جوش و پویا جشنواره Efímurs 2024 است که در شهر ساحلی زیبای L'Ametlla de Mar، در جنوب تاراگونا، اسپانیا برگزار شد.

Dryads (عکس © Lluis Olive-Bulbena)

به عنوان یک جشنواره هنر شهری، Efimur توسط هنرمند محلی Uri Marquez Cateura (@uri.kthr)، رهبری و هماهنگ می‌شود، که امسال گزیده‌ای از نقاشی‌های دیواری با استعداد را به همراه داشت. موضوع جشنواره با حمایت سازمان‌هایی مانند اداره گردشگری L'Ametlla de Mar، شورای شهر و تامین مالی توسط صندوق‌های نسل بعدی اروپا، حول محور ادغام هنر شهری با مناظر طبیعی و فرهنگی L'Ametlla بود. د مارس

Dryads (عکس © Lluis Olive-Bulbena)

L'Ametlla de MarArtists که اغلب به‌عنوان «طبیعی‌ترین خلیج» شناخته می‌شود، فهرستی از هنرمندان نقاشی دیواری از کشورهای مختلف را نشان می‌دهد که برای نقاشی دیواری در مقیاس بزرگ گرد هم آمده‌اند، که هر کدام از سبک‌ها و دیدگاه‌های منحصربه‌فرد خود الهام می‌گیرند. این جشنواره همچنین دارای یک نمایشگاه گرافیتی، رویدادهای ویژه و یک برانچ الکترونیکی بود که در یک جشن اجتماعی پرنشاط به اوج خود رسید.

هنرمندان برجسته شرکت کننده در نسخه 2024 عبارتند از Abys از فرانسه، Asem & Manz از مادرید، Dridali از والنسیا، Filite از برزیل، Kamma Marlo از Mollerussa، Kitsune Jolene از بلژیک، Moxaico از آلمریا، Mura از برزیل، Sucri و Fuuryo از والنسیا، Uri Kthr از L'Ametlla de Mar و Zabala از Bilbao.

MURA (عکس © Lluis Olive-Bulbena)
فیله (عکس © Lluis Olive-Bulbena)
فیله (عکس © Lluis Olive-Bulbena)
Moxaico (عکس © Lluis Olive-Bulbena)
عاصم منز (عکس © Lluis Olive-Bulbena)
URI KTHR (عکس © Lluis Olive-Bulbena)
URI KTHR (عکس © Lluis Olive-Bulbena)
URI KTHR (عکس © Lluis Olive-Bulbena)
URI KTHR (عکس © Lluis Olive-Bulbena)
سوکری فوریو (عکس © Lluis Olive-Bulbena)
کیتسون جولین (عکس © Lluis Olive-Bulbena)
Abyss Osmoz (عکس © Lluis Olive-Bulbena)
Abys Osmoz (عکس © Lluis Olive-Bulbena)
Zabala (عکس © Lluis Olive-Bulbena)
کاما مارلو (عکس © Lluis Olive-Bulbena)

مقالات دیگری که ممکن است از BSA دوست داشته باشید:



دیدگاهتان را بنویسید