7 دلیل برای حمایت از کسب و کارهای کوچک


7 دلیل برای حمایت از کسب و کارهای کوچک

بدون کسب‌وکارهای کوچک، همه شهرها کم و بیش یکسان خواهند بود – همان رستوران‌ها، همان کافی‌شاپ‌ها، همان خرده‌فروشان معروف. کسب و کارهای کوچک تار و پود جوامع ما را تشکیل می دهند، اما اغلب نادیده گرفته می شوند. به آخرین باری که کتاب سفارش دادید فکر کنید. آیا ابتدا بررسی کرده اید که آیا کتابفروشی محلی شما نسخه ای دارد یا خیر؟

بین قرنطینه ها، محدودیت ها و تورم سرسام آور در چند سال گذشته بوده است برای مشاغل کوچک سخت است – و آنها به حمایت شما نیاز دارند. در اینجا هفت دلیل وجود دارد که چرا خرید خرده فروشی برای اقتصاد، جوامع محلی و شما خوب است.

1. مشاغل کوچک ایجاد شغل می کنند

از سال 1995، کسب و کارهای کوچک 62 درصد از کل مشاغل جدید را ایجاد کرده اند و فرصت ها و اشتغال محلی را در جوامع خود فراهم کرده اند.1 حمایت از این کسب و کارها به آنها امکان می دهد به رشد خود ادامه دهند و کارمندان خود را استخدام کنند.

2. کسب و کارهای کوچک برای اقتصاد محلی مفید هستند

پولی که در یک کسب‌وکار محلی خرج می‌کنید، اغلب برای تامین منابع محلی، خدمات محلی و دستمزدهای محلی صرف می‌شود. از آنجایی که کسب و کارهای کوچک اغلب کالاها و خدمات را از سایر کسب و کارهای کوچک خریداری می کنند، حمایت از آن ها معمولاً کل شبکه را پشتیبانی می کند. این بدان معناست که دلارهای بیشتری در جیب جامعه شما باقی می ماند، اقتصاد شما را تقویت می کند و به مشاغل کوچک کمک می کند تامین مالی مطمئن رشد کردن

3. دلارهای مالیاتی بیشتری در جامعه شما باقی می ماند

خرید محلی دلارهای مالیاتی را به خانه نزدیکتر می کند. نه فقط مالیات بر فروش، بلکه مالیات‌هایی که کسب‌وکارهای کوچک برای چیزهایی مانند دارایی، درآمد و دستمزد پرداخت می‌کنند. این دلارها مستقیماً به جامعه شما باز می گردد و زیرساخت هایی مانند جاده ها، مدارس، پارک ها و موارد دیگر را حفظ می کند.

4. کسب و کارهای کوچک برای محیط زیست بهتر هستند

کسب‌وکارهای کوچک به زیرساخت‌های عظیم خرده‌فروشان بزرگ نیاز ندارند، به این معنی که تأثیر بسیار کمتری بر محیط‌زیست دارند. علاوه بر این، آنها اغلب محصولات محلی را ذخیره می کنند و از حمل و نقل و حمل و نقل کم می کنند.

5. مشاغل کوچک به جامعه شما شخصیت می بخشند

وقتی به آنچه شهر شما را خاص می کند فکر می کنید، احتمالاً به کسب و کارهای کوچک فکر می کنید. شاید این کافی شاپ است که همیشه سفارش شما را می داند یا کتابفروشی است که بهترین توصیه ها را ارائه می دهد. کسب و کارهای کوچک فقط بخشی از جامعه شما نیستند، بلکه خود جامعه هستند.

6. شما می توانید محصولات منحصر به فرد و منحصر به فرد را پیدا کنید

مغازه های کوچک اغلب اقلامی دارند که در هیچ جای دیگری نمی توانید پیدا کنید. می توانید آثاری از صنعتگران محلی، رمان های نویسندگان محلی و آثار هنری هنرمندان محلی را بیابید. مغازه های کوچک به اقلام منحصر به فرد و منحصر به فرد دسترسی دارند و به خرید شما معنای بسیار بیشتری می بخشند.

7. خدمات مشتری بهتر و تجربه بیشتری دریافت می کنید

وقتی کوچک خرید می کنید، به احتمال زیاد خدمات مشتری شخصی و به یاد ماندنی دریافت خواهید کرد. صاحبان مغازه های کوچک بخشی از جامعه هستند و اغلب واقعاً به تجارت خود علاقه مند هستند. این معمولاً در سطح مراقبت و تخصص در دسترس مشتریان آنها منعکس می شود.

منابع

1اداره تجارت کوچک ایالات متحده، دفتر وکالت (2021). سوالات متداول.

درباره بیلی پاتل

Baylee Patel، CFEI، یک کپی رایتر متخصص در امور مالی است. قبل از پیوستن به Enova در سال 2022، او برای یک شرکت برنامه ریزی مالی در ویرجینیای شمالی کار می کرد، جایی که به طور مرتب مقالاتی در مورد سواد مالی، امور مالی شخصی و سایر روندهای پولی می نوشت. او از دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا با مدرک لیسانس در رشته ارتباطات فارغ التحصیل شد و گواهینامه آموزش آموزش مالی را از شورای ملی مربیان مالی دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید