انباشت وام چیست؟ – حامی کسب و کار


انباشت وام چیست؟

راه اندازی یک کسب و کار نیاز به برنامه ریزی دقیق زیادی دارد. گاهی اوقات ممکن است برای دستیابی به اهداف تجاری خود به دورهای اضافی بودجه نیاز داشته باشید.

برخی از صاحبان مشاغل ممکن است به دنبال وام از انواع وام دهندگان مشاغل کوچک باشند. با این حال، جمع آوری وام یا گرفتن وام های بیش از حد از وام دهندگان مختلف در مدت زمان کوتاه می تواند خطرآفرین باشد. راهنمای ما را بخوانید تا درباره انباشت بدهی و کارهایی که می توانید برای جلوگیری از آن انجام دهید بیشتر بدانید.

چرا انباشت وام خطرناک است؟

گرفتن وام های مختلف از وام دهندگان مختلف می تواند به سرعت مدیریت آن بسیار دشوار شود. رسیدگی به سررسیدهای زیاد در طول ماه می تواند بر جریان نقدینگی و توانایی شما برای پس انداز برای آینده تأثیر منفی بگذارد.

همچنین، اگر یکی از تاریخ‌های سررسید را از دست بدهید، ممکن است در خطر عدم پرداخت یک یا چند وام تجاری خود باشید. پرداخت‌های از دست رفته یا تأخیر می‌تواند بر امتیاز اعتباری شما تأثیر منفی بگذارد و پرداخت مبالغ معوق می‌تواند به طور قابل توجهی دشوارتر شود. هنگامی که چندین وام مختلف از چندین وام دهنده دارید، در صورت عقب افتادن از وام های خود، پرداخت برای شما دشوارتر می شود.

چند گزینه جایگزین برای انباشت وام چیست؟

اگر به سرمایه اضافی نیاز دارید، ممکن است گزینه های تامین مالی داشته باشید که می تواند به شما در جلوگیری از انباشت بدهی کمک کند. به خاطر داشته باشید که گزینه های شما به عوامل مختلفی از جمله وضعیت اعتباری و جریان نقدی شما بستگی دارد. در اینجا چند گزینه جایگزین برای جمع آوری وام آورده شده است:

  • به دنبال تامین مالی از وام دهنده اصلی خود باشید: ممکن است بتوانید دورهای اضافی تامین مالی را از وام دهنده اصلی خود تضمین کنید. اگر مشتری خوبی بوده اید و به موقع پرداخت کرده اید، وام دهندگان تجاری ممکن است تمایل بیشتری به تامین مالی اضافی داشته باشند.
  • یک وام گردان را در نظر بگیرید: وقتی جریان نقدی کم است، می توانید برای محصولات اعتباری اضافی برای دسترسی به سرمایه اضافی درخواست دهید. اعتبار گردان، از جمله خط اعتبار تجاری یا کارت اعتباری تجاری، دو گزینه تامین مالی قابل اعتماد هستند که می توانید برای تکمیل جریان نقدی خود از آنها استفاده کنید.
  • بازپرداخت وام: اگر جریان نقدی شما از زمان دریافت وام تجاری خود بهبود یافته است، ممکن است بتوانید وجوه اضافی یا شرایط مطلوب تری را با وام دهنده فعلی خود تضمین کنید. برای بحث در مورد گزینه های تامین مالی مجدد با وام دهنده خود تماس بگیرید.

درباره بانی پی

بانی پیوندی در شیکاگو است که متعهد به دیدن جهان در یک سکه است. او به عنوان یک معتاد پرشور اخبار و علاقه مند به امور مالی، دوست دارد به دیگران کمک کند تا کارهای بیشتری را با کمترین هزینه انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید