4 روشی که چندین گزینه تامین مالی می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند


4 روشی که چندین گزینه تامین مالی می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند

راه اندازی یک کسب و کار پر از چالش است و رشد می تواند چالش های جدیدی را اضافه کند. بودجه کافی به شما کمک می کند تا با هر فرصتی روبرو شوید.

در محیط غیرقابل پیش‌بینی امروزی، مهم است که بدانید چه گزینه‌هایی در دسترس هستند و چگونه می‌توانند با هم کار کنند تا به رشد کسب‌وکار شما کمک کنند. هر موقعیت منحصر به فرد نیاز به یک رویکرد منحصر به فرد دارد.

به دنبال فصل بعدی کسب و کار خود هستید؟ در اینجا چهار دلیل وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید چندین گزینه تامین مالی را برای این کار ترکیب کنید.

1. ترکیب گزینه های تامین مالی می تواند وجوه اضافی را فراهم کند

یک وام کسب و کار کوچک می تواند راهی عالی برای تقویت شرکت شما باشد که برای شروع به کار نیاز دارد. اما وقتی با یک فرصت رشد جدید مواجه می شوید که نیاز به بودجه اضافی دارد، چه اتفاقی می افتد؟

ترکیب چندین گزینه تامین مالی یکی از راه‌های حفظ شتاب است. آیا نیاز به پوشش هزینه ها دارید؟ آیا رشد از توانایی شما برای ادامه دادن پیشی گرفته است؟ آیا فرصت غیرمنتظره ای وجود دارد که بخواهید از آن استفاده کنید؟ انواع مختلفی از تامین مالی وجود دارد که در ارتباط با برنامه فعلی شما کار می کند تا به کسب و کار شما رونق لازم را بدهد.

گزینه های خود را با صحبت با وام دهنده خود بررسی کنید – آنها می توانند به شما کمک کنند تا بهترین مسیر را برای رشد تجارت خود پیدا کنید.

2. محصولات مختلف می توانند نیازهای مختلف را برآورده کنند

ترکیب اشکال مختلف تامین مالی می تواند به شما در رفع نیازهای مالی مختلف کمک کند. برای مثال، یک وام مدت دار، تأمین مالی را به شکل یک مبلغ مقطوع فراهم می کند که به بهترین وجه برای هزینه های بزرگ یک بار مصرف استفاده می شود. برای هزینه های جاری، یک خط اعتباری انعطاف پذیری را برای قرض گرفتن آنچه نیاز دارید، در مواقعی که به آن نیاز دارید، ارائه می دهد.

گزینه های تامین مالی را کاوش کنید تا بهترین ها را برای شما بیابید.

وام مشاغل کوچک – وام های اقساطی به دلیل انعطاف پذیری و تنوع، یک نوع تامین مالی محبوب است. آنها به شما اجازه می دهند مقدار زیادی پول قرض کنید تا بتوانید پروژه های بزرگ را انجام دهید. شما یک مبلغ نقد دریافت خواهید کرد که می تواند برای همه چیز از بازاریابی گرفته تا توسعه و نوسازی استفاده شود.

خط اعتباری – اگر نیاز به دسترسی دائمی به سرمایه در گردش دارید، خط اعتباری تجاری یک گزینه عالی است. تقریباً مانند یک کارت اعتباری با محدودیت بالا عمل می کند، یک خط اعتباری نیز می تواند به جای پول نقد استفاده شود. این می‌تواند به پوشش هزینه‌های غیرمنتظره کمک کند و کسب‌وکار شما را روان نگه دارد در حالی که سایر منابع به سمت رشد منحرف می‌شوند

خرید مطالبات – اگر نیاز به تامین مالی دارید و نمی‌خواهید بدهی بگیرید یا سهام خود را بفروشید، ممکن است یک قرارداد خرید مطالبات را در نظر بگیرید. در ازای درصدی از درآمدهای آینده خود مبلغی مقطوع دریافت خواهید کرد.

3. چندین منبع مالی می تواند به شما کمک کند تا با هزینه های غیر منتظره کنار بیایید

مخارج بخشی از اداره یک تجارت است. شما باید حقوق و دستمزد، موجودی، بازاریابی و هر چیز دیگری را پوشش دهید، اما همیشه نمی توانید پیش بینی کنید که چه مشکلاتی ظاهر می شوند یا چه زمانی به شما برخورد خواهند کرد.

وقتی روی رشد تمرکز می کنید، نمی خواهید چالش های اداره یک کسب و کار برنامه شما را از مسیر خارج کند. داشتن منابع مالی متعدد می تواند به شما کمک کند فصل های آهسته و هزینه های غیرمنتظره را پشت سر بگذارید.

به عنوان مثال، فرض کنید یک وام مدت دار برای تامین مالی یک بازسازی اساسی گرفته اید. بعداً متوجه می شوید که باید تجهیزات گران قیمت را جایگزین کنید. اگر خط اعتباری در دسترس دارید، می‌توانید هزینه تجهیزات جدید را بدون نیاز به انحراف بودجه از بازسازی، پوشش دهید. با ترکیب مزایای هر دو نوع تامین مالی، شما اهداف خود را در مسیر خود حفظ می کنید و کسب و کار خود را به خوبی اجرا می کنید.

4. ترکیب گزینه های تامین مالی مناسب می تواند به جلوگیری از انباشت بدهی کمک کند

تلفیق وام زمانی است که قبل از پرداخت وامی که در حال حاضر دارید، یک وام اضافی دریافت می کنید. این مشکل زمانی است که منجر به بدهی غیرقابل مدیریت شود که می تواند به اعتبار شما آسیب برساند.

برای کاهش این ریسک، گزینه های تامین مالی اضافی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر وام مدت دار دارید، به دنبال اضافه کردن اعتبار گردان، مانند خط اعتباری یا کارت اعتباری باشید. با یک خط اعتباری گردان، می توانید در صورت نیاز از وجوه موجود استفاده کنید. شما فقط آنچه را که قرض می کنید پرداخت می کنید، بنابراین می توانید با محدود کردن خود به آنچه نیاز دارید، هزینه ها را پایین نگه دارید.

اگرچه بسیاری از وام دهندگان به دلیل ریسک موجود، وام های چندمدت را تایید نمی کنند، ممکن است درخواست وام گردان را در نظر بگیرند، به خصوص اگر وام گیرنده سابقه خوبی در مورد وام موجود داشته باشد.

درباره بانی پی

بانی پیوندی در شیکاگو است که متعهد به دیدن جهان در یک سکه است. او به عنوان یک معتاد پرشور اخبار و علاقه مند به امور مالی، دوست دارد به دیگران کمک کند تا کارهای بیشتری را با کمترین هزینه انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید