بررسی FlexClip 2024 → آیا بهترین سازنده ویدیوی آنلاین است؟


نظرات مثبت زیادی در مورد FlexClip در Appsumo وجود دارد. اگر نیاز به ساخت یک ویدیو برای تبلیغات بازاریابی دارید، اما بودجه یا زمان زیادی برای یافتن مطالب رایگان ندارید، Flexclip می تواند دوست خوب شما باشد.

FlexClip، یک سازنده ویدیوی آنلاین، نیازی به نصب نرم افزار ندارد. تعداد زیادی عکس، فیلم کوتاه و موسیقی، و همچنین متن پویا، پوشش‌ها، انیمیشن‌ها، عبارات غنی، عناصر و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

رابط کاربری بصری و آسان برای استفاده است. پس از انتخاب متریال و ویرایش محتوای متنی و سایر عناصر، می توانید از ویدئو خروجی بگیرید.

بررسی FlexClip: آیا بهترین سازنده ویدیوی آنلاین است؟

نمای کلی FlexClip نمای کلی FlexClip

ابزار تولید ویدیوی آنلاین FlexClip امسال یک ویرایش کاملاً جدید دارد. رابط کلی زیباتر است و سرعت و عملکرد صادرات ویدیو بهینه شده است.

همچنین بیش از 1000 عنصر پویا را اضافه می کند. ثبت نام اکانت (ورود به سیستم) می تواند از تمام مطالب به صورت رایگان استفاده کند و محدودیت زمانی برای ایجاد ویدیو وجود ندارد، اما اکانت رایگان تنها می تواند کیفیت 480p را خروجی دهد.

همچنین بخوانید: بررسی هوش مصنوعی لانگ شات – آیا ارزش زمان و هزینه شما را دارد؟

نحوه استفاده از FlexClip

بیایید یک ویدیو با استفاده از FlexClip در سه مرحله بسازیم.

1. یک الگو را انتخاب کنید یا از ابتدا شروع کنید

نمای کلی FlexClip نمای کلی FlexClip

پس از باز کردن وب سایت ابزار در مرورگر خود، می توانید یک الگو را انتخاب کنید یا یک ویدیوی جدید (خالی) ایجاد کنید.

برای ذخیره و دانلود ویدیو باید وارد حساب کاربری خود شوید. برای ورود به حساب کاربری فیسبوک یا گوگل خود یا ثبت نام از طریق ایمیل، روی “ثبت نام بدون” کلیک کنید.

پس از ورود به سیستم، این رابط کاربری مدیریت است. یک حساب کاربری رایگان می تواند 12 ویرایشگر ویدیو ایجاد کند.

در زیر قالب‌های ویدیویی رسمی از جمله کریسمس، تجارت، رسانه‌های اجتماعی، نمایش اسلاید، عروسی و زندگی و موضوعات دیگر وجود دارد.

ماوس را روی تصویر کوچک قرار دهید و نگه دارید تا ویدیو را پیش‌نمایش ببینید، برای ویرایش با یک الگو، Customize را فشار دهید، یا یک پروژه خالی جدید ایجاد کنید (ویرایش ویدیو).

2. فیلم را سفارشی کنید

نمای کلی FlexClip نمای کلی FlexClip

سه بخش برای ورود به ویرایشگر ویدیو وجود دارد. سمت چپ دارای رسانه، متن، پس‌زمینه، عناصر و اشیاء موسیقی، سمت راست قسمت ویرایش و پایین اسکریپت است.

رابط کاربری ساده است و نسخه جدید برای حفظ اسکریپت و جدول زمانی (نسخه بتا) آسان تر است.

رسانه ها – شما می توانید ویدیوهای خود را آپلود کنید یا مطالب ارائه شده توسط FlexClip را از کتابخانه منابع رسانه انتخاب کنید، ویدیوها را به صورت آنلاین ضبط کنید و ویدیوها را به جدول زمانی برای ویرایش بکشید. هنگام اضافه کردن یک ویدیو، می توانید ابتدا فیلم را کوتاه کنید.

کتابخانه منابع رسانه ای FlexClip دارای تعداد زیادی مواد فیلم کوتاه غنی از جمله غذا، انیمیشن، خانواده، اجتماعی، مد و موضوعات دیگر است.

متن– روی Text در سمت چپ کلیک کنید تا متن ایستا و پویا به ویدیو اضافه شود. سبک های زیادی وجود دارد.

برای ویرایش (تغییر) محتوای متن روی کادر متن بعد از قسمت ویرایش دوبار کلیک کنید. برای مشخص کردن مدت زمانی که متن باید نمایش داده شود، روی “Fix Items” کلیک کنید.

پوشش– همچنین یک “پوشش” وجود دارد که می تواند جلوه های انیمیشن را برای تیتراژ ابتدایی/پایان، تزئینات و متن اضافه کند. “عناصر” دارای الگوهایی مانند فلش ها، انجمن های آنلاین، حباب ها، عبارات و کلمات هنری هستند. “واترمارک” دارای متن و عکس است.

موسیقی-همچنین می توانید مطالب موسیقی را با شرایط فیلتر مانند حالت، ژانر و ساز آپلود یا انتخاب کنید تا کاربران بتوانند موسیقی پس زمینه مناسب با موضوع را پیدا کنند.

همچنین می توانید عناصر، پس زمینه و واترمارک را به ویدیوی خود اضافه کنید و تنظیمات بیشتری را انجام دهید.

پس از افزودن مطالب، می‌توان خط زمانی را پخش و پیش‌نمایش کرد، برای تنظیم جلو و عقب آن را کشید و در صورت استفاده مکرر از همان مطالب، همان مطالب را کپی کرد. در سمت راست، گزینه های ویرایش وجود خواهد داشت.

هر ماده را می توان به طور جداگانه ویرایش کرد. برای تنظیم صدا، اعمال فیلترها، تغییر سرعت پخش، تقسیم/برش ویدیو و پشتیبانی از استفاده از میکروفون برای ضبط صدا، روی ویدیو کلیک کنید. می توان یک اثر گذار بین دو ماده جدول زمانی اضافه کرد.

3. صادرات

نمای کلی FlexClip نمای کلی FlexClip

عملکرد ساخت فیلم با FlexClip کاملاً کامل است. پس از ویرایش، روی “Export” کلیک کنید تا 480p / 720p / 1080p داشته باشید. حساب رایگان فقط می تواند 480p را انتخاب کند.

در نهایت، نام ویدیو و سازنده را وارد کنید، روی سبک عنوان FlexClip کلیک کنید و روی «Export Video» کلیک کنید تا منتظر بمانید تا وب سایت پردازش را تمام کند تا فایل ویدیو ذخیره شود.

همچنین بررسی کنید:

جایزه

اگر چنین نیازی به خروجی ویدیوهای با کیفیت بالا (1080p) دارید، AppSumo رسمی تبلیغاتی را راه اندازی کرده است.

از طرح تجاری FlexClip مادام العمر فقط با 49 دلار آمریکا لذت ببرید. URL پیشنهاد زمان محدود: از AppSumo دیدن کنید

دیدگاهتان را بنویسید