نحوه انتخاب نوع وام مناسب برای نیازهای خود


نحوه انتخاب نوع وام مناسب برای نیازهای خود

تامین مالی کسب و کار شما با سرمایه خارجی اغلب برای کمک به رشد و تحقق پتانسیل کامل آن ضروری است. اگر به دنبال سرمایه کوچک تجاری هستید، ممکن است به سرعت متوجه شوید که روش های تامین مالی زیادی وجود دارد. راهنمای ما را بخوانید تا بدانید هنگام انتخاب روش تامین مالی مناسب برای شرکت خود به چه نکاتی توجه کنید.

نیازهای مالی خود را تعیین کنید

انواع مختلفی از تامین مالی کسب و کار متناسب با نیازهای مالی شما وجود دارد. یکی از تفاوت های اصلی این است که آیا شما به سرمایه در گردش از نوعی اعتبار گردان نیاز دارید یا یک مبلغ بزرگتر از یک وام کسب و کار کوچک.

همچنین، برنامه تامین مالی بر اساس وام دهنده بسیار متفاوت است. وام دهندگان مشاغل کوچک مانند The Business Backer سخت کار می کنند تا فرآیند تأمین مالی را تا حد امکان آسان و کارآمد کنند. سایر وام دهندگان تجاری، از جمله بانک ها و اتحادیه های اعتباری، بررسی درخواست ها و تامین مالی وام گیرندگان تایید شده ممکن است بسیار طولانی تر طول بکشد.

گزینه های موجود تامین مالی کسب و کار را ارزیابی کنید

شما ممکن است واجد شرایط دریافت بیش از یک نوع وام برای کمک به تامین مالی کسب و کار خود باشید. برخی از کسب و کارها ترجیح می دهند از بیش از یک روش تامین مالی برای مدیریت هزینه های تجاری بزرگتر و پرداخت هزینه های روزانه استفاده کنند. برخی از روش های تامین مالی کسب و کار عبارتند از:

  • وام مدت دار: گاهی اوقات وام اقساطی نامیده می شود، این نوع تامین مالی کسب و کار به صورت یکجا اعطا می شود و در یک دوره زمانی به صورت اقساطی بازپرداخت می شود. وام های مدت دار توسط وام دهندگان تجاری مانند بانک ها، اتحادیه های اعتباری و وام دهندگان آنلاین ارائه می شود.
  • وام SBA: این گزینه تامین مالی توسط اداره تجارت کوچک ایالات متحده (SBA) پشتیبانی می شود و منحصراً از طریق وام دهندگان مورد تایید SBA در دسترس است. به دلیل ضمانت فدرال، وام های SBA معمولاً نرخ بهره پایین تری نسبت به سایر گزینه های تامین مالی کسب و کار دارند. با این حال، فرآیندهای صلاحیت و درخواست نسبت به سایر انواع بودجه بیشتر و طولانی تر در نظر گرفته می شوند.
  • خط اعتباری: خط اعتباری تجاری شکلی از اعتبار گردان است که پس از پرداخت موجودی مجدداً قابل استفاده است. با این نوع تامین مالی، وام گیرندگان می توانند در هر زمانی تا سقف اعتبار خود به وجوه دسترسی داشته باشند. خطوط اعتباری نیز از منابعی مانند بانک ها و وام دهندگان آنلاین در دسترس هستند.
  • فاکتورینگ فاکتور: این گزینه تامین مالی شامل فروش فاکتورهای معوق به یک بستانکار تجاری برای دسترسی به پیش پرداخت نقدی است. سپس وام دهنده مسئول جمع آوری صورتحساب (علاوه بر هر گونه بهره و/یا کارمزد قابل اجرا) است. برخی از وام دهندگان آنلاین گزینه های فاکتورسازی فاکتور را ارائه می دهند.
  • کارت اعتباری بازرگانی: نوع دیگری از تامین مالی کسب و کار گردان، کارت اعتباری است. این گزینه تامین مالی به وام گیرندگان اجازه می دهد تا از طرف کسب و کار خود خرید کرده و در تاریخ بعدی بازپرداخت کنند. مانند یک خط اعتباری، کارت اعتباری تجاری دسترسی مداوم به سرمایه را تا سقف اعتبار فراهم می کند. کارت های اعتباری تجاری توسط بانک ها، صادرکنندگان کارت اعتباری و وام دهندگان مشابه ارائه می شود.

در مورد شرایط وام تحقیق کنید

در نهایت، شرایط لازم برای روش(های) تامین مالی کسب و کار خود را بررسی کنید. اگرچه شرایط واقعی یک وام دهنده متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی به معیارهای زیر اشاره دارد:

  • درآمد سالیانه: درآمد شما می تواند بر توانایی شما برای بازپرداخت وام تأثیر بگذارد، بنابراین وام دهندگان تجاری ممکن است از شرکت شما بخواهند که حداقل درآمد سالانه را برای واجد شرایط گرفتن وام داشته باشد.
  • زمان در کسب و کار: وام دهندگان همچنین ممکن است از شرکت شما بخواهند که برای حداقل دوره زمانی در تجارت باشد تا واجد شرایط دریافت وام باشد.
  • حداقل امتیازات اعتباری: وام دهندگان تجاری ممکن است از شما بخواهند که حداقل امتیاز اعتبار تجاری و شخصی برای واجد شرایط بودن برای وام داشته باشید.
  • مدارک مورد نیاز: ممکن است از متقاضیان خواسته شود که اسناد تجاری خاصی را برای وام تجاری ارائه کنند، از جمله اساسنامه، جواز کسب و کار، مجوزها و گواهی های مشابه.

درباره بانی پی

بانی پیوندی در شیکاگو است که متعهد به دیدن جهان در یک سکه است. او به عنوان یک معتاد پرشور اخبار و علاقه مند به امور مالی، دوست دارد به دیگران کمک کند تا کارهای بیشتری را با کمترین هزینه انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید