EBS چیست؟ – حامی کسب و کار


EBS چیست؟

هنگام درخواست وام کسب و کار کوچک، ممکن است از شما خواسته شود که EBS یا صورت حساب بانکی الکترونیکی ارائه دهید. به طور معمول، نوع خاصی از نرم افزار برای تفسیر و انتقال داده ها از یک فایل EBS به یک فناوری مالی دیگر استفاده می شود. این نرم افزار که گاهی اوقات سرویس انتقال داده نامیده می شود، به ارائه راهی امن برای ارسال اطلاعات بین مؤسسات مالی، وام دهندگان و سایر خدمات کمک می کند. Business Backer از Plaid، یک سرویس انتقال داده امن استفاده می کند که می تواند به سرعت به حساب بانکی شما برای انتقال سریع و آسان متصل شود.

چرا از من خواسته شد که EBS را تهیه کنم؟

وام دهندگان معمولاً از شما می‌خواهند که صورت‌حساب بانکی، داده‌های مالی و/یا پیوندی به یک سرویس انتقال داده ارائه دهید تا اطلاعات ارائه‌شده در درخواست‌های وام را تأیید کرده و اطمینان حاصل کنند که می‌توانید به‌طور منطقی استطاعت پرداخت وام را دریافت کنید. استفاده از صورتحساب الکترونیکی بانک می تواند به شما در صرفه جویی در زمان در هنگام درخواست وام در مقایسه با سایر روش های ارائه مدارک کمک کند.

مربع چیست؟

Plaid یک سرویس انتقال داده محبوب است که در صورت نیاز، مانند زمانی که برای وام درخواست می‌کنید یا زمانی که بررسی‌های دوره‌ای انجام می‌دهیم، داده‌ها را با خیال راحت و ایمن از حساب بانکی شما منتقل می‌کند. خدمات انتقال داده ابزار مفیدی برای انتقال امن و ایمن داده های حساس از جمله داده های مالی هستند. آنها همچنین می توانند به سرعت بخشیدن به روند درخواست کمک کنند.

Plaid چقدر امن است؟

وقتی صحبت از امنیت داده ها به میان می آید، Plaid رویکردی چند لایه دارد، از جمله استاندارد رمزگذاری پیشرفته (AES 256) و رمزگذاری امنیت لایه حمل و نقل، زیرساخت ابری امن، احراز هویت چند عاملی و نظارت 24/7. با استانداردهای امنیتی شناخته شده بین المللی، Plaid در تجارت امنیت داده ها فعالیت می کند.

هنگام به اشتراک گذاری داده های مالی خود چه مواردی را باید در نظر بگیرم؟

همیشه مهم است که مراقب امنیت داده های خود باشید، به خصوص در مورد اطلاعات مالی. قبل از به اشتراک گذاری داده های مالی، ایده خوبی است که برخی اقدامات امنیتی از جمله رمزگذاری وب سایت و اتصال ایمن (که با نماد قفل در پنجره مرورگر شما مشخص می شود) را بررسی کنید. این راهنما را بخوانید تا درباره امنیت داده ها هنگام به اشتراک گذاری داده های مالی خود بیشتر بدانید.

درباره بانی پی

بانی پیوندی در شیکاگو است که متعهد به دیدن جهان در یک سکه است. او به عنوان یک معتاد پرشور اخبار و علاقه مند به امور مالی، دوست دارد به دیگران کمک کند تا کارهای بیشتری را با کمترین هزینه انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید