5 دلیل اصلی برای در نظر گرفتن شهروندی سنت لوسیا برای تجارت


5 دلیل اصلی برای در نظر گرفتن شهروندی سنت لوسیا5 دلیل اصلی برای در نظر گرفتن شهروندی سنت لوسیا

سنت لوسیا که به خاطر مناظر طبیعی خیره کننده، کوه های آتشفشانی، سواحل زیبا، تاریخ و فرهنگ غنی، و غذاهای بی نظیرش شناخته شده است، برای دهه ها بهترین مقصد تعطیلات بوده است. این کشور با جمعیتی در حدود 180000 نفر یکی از بزرگترین کشورهای منطقه است. ایمن و از نظر اقتصادی پایدار است، با استاندارد زندگی مقرون به صرفه.

سنت لوسیا علاوه بر اینکه یک بهشت ​​توریستی است، برخی از بهترین معاملات مهاجران را در جهان ارائه می دهد. دولت برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری را در سال 2016 در سنت لوسیا راه اندازی کرد و به سرمایه گذاران خارجی اجازه داد در ازای سرمایه گذاری های خاص، تابعیت دوم را دریافت کنند. از آن زمان، این کشور به یکی از بهترین کشورها برای تابعیت مضاعف تبدیل شده است.

سنت لوسیا 1سنت لوسیا 1
حق چاپ: Falco در Pixabay | مجوز: دامنه عمومی CCO

چرا شهروندی سنت لوسیا؟

سنت لوسیا یکی از پنج کشور کارائیب است که برنامه CBI را اجرا می کند. تقاضا برای شهروندی سنت لوسیان در سال های اخیر به دلیل مزایای مرتبط با آن افزایش یافته است. در اینجا پنج دلیل اصلی وجود دارد که چرا شهروندی سنت لوسیا به طور فزاینده ای محبوب می شود و چرا باید آن را در نظر بگیرید.

فرآیند سریع و آسان

سنت لوسیا یکی از سریع ترین و آسان ترین شهروندی را از طریق برنامه های سرمایه گذاری در جهان ارائه می دهد. شما می توانید با سرمایه گذاری حداقل 100000 دلار در صندوق اقتصاد ملی ظرف مدت سه تا شش ماه شهروندی سنت لوسیان را دریافت کنید. همچنین، تنها زمانی که درخواست شهروندی شما تایید شد، باید مبلغ سرمایه گذاری را پرداخت کنید.

برنامه سنت لوسیا CBI به شما امکان می دهد خانواده خود را در برنامه خود بگنجانید. می توانید همسر، فرزندان، والدین بالای 55 سال و خواهر و برادر زیر 18 سال خود را در درخواست خود بگنجانید. همچنین شهروندی مادام العمر است تا فرزندان شما بتوانند آن را به ارث ببرند.

فرآیند درخواست نسبتا آسان است. شما نیازی به قبولی در آزمون زبان یا مصاحبه یا داشتن مدرک تحصیلی یا مدیریت ندارید. هیچ شرطی برای اقامت وجود ندارد، بنابراین می توانید بدون بازدید از کشور درخواست دهید. شما مجبور نخواهید بود که تابعیت کشور خود را رها کنید، زیرا سنت لوسیا تابعیت مضاعف را مجاز می داند. مگر در موارد ضروری، کشور متبوع شما از تابعیت جدید شما مطلع نخواهد شد.

سنت لوسیا 2سنت لوسیا 2
حق چاپ: Falco در Pixabay | مجوز: دامنه عمومی CCO

کیفیت زندگی

سنت لوسیا دارای کیفیت عالی زندگی است. استاندارد زندگی در اینجا در مقایسه با کشورهای توسعه یافته بسیار مقرون به صرفه است. شما از دسترسی به زیرساخت های مدرن، مراقبت های بهداشتی استاندارد، برق قابل اعتماد، اینترنت سریع و سایر امکانات اجتماعی مدرن بدون شلوغی و شلوغی شهرهای بزرگ لذت خواهید برد. سنت لوسیا یکی از اعضای سازمان ملل متحد و CARICOM است و یک مقصد بسیار امن است.

محیط اطراف آنقدر زیبا و آرام است که زندگی در اینجا می تواند مانند تعطیلات یک عمر باشد. می‌توانید از استراحت در سواحل آن و نوشیدن رم محلی سنت لوسیان تا پیاده‌روی در کوه‌های آتشفشانی، گشت‌وگذار در موزه‌های تاریخی متعدد و لذت بردن از زندگی شبانه پر جنب و جوش آن بگذرید. مصرف غذاهای فرآوری شده در اینجا کم است. میوه ها، سبزیجات و غذاهای دریایی تازه مقرون به صرفه را در تمام بازارهای محلی و غذاهای لذیذ کارائیب فراوان پیدا خواهید کرد.

تحرک جهانی بهبود یافته است

پاسپورت سنت لوسیان پتانسیل شما را برای تحرک جهانی افزایش می دهد، به خصوص اگر از یک کشور در حال توسعه هستید. شهروندی سنت لوسیا به شما امکان ورود بدون ویزا به 147 کشور از جمله کشورهای شینگن، انگلستان، هنگ کنگ، ایرلند، سنگاپور و سوئیس را می دهد. شهروندان سنت لوسیا می توانند از هر 180 روز به مدت 90 روز از کشورهای شنگن بازدید کنند و تا شش ماه بدون ویزا در بریتانیا اقامت داشته باشند.

شهروندی سنت لوسیا همچنین به شما امکان می دهد در سنت لوسیا و سایر کشورهای عضو جامعه کارائیب (CARICOM) زندگی و کار کنید. نزدیک به ایالات متحده است، حدود سه ساعت و نیم پرواز از فلوریدا. هر دو کشور چندین قرارداد دوجانبه دارند، بنابراین ساکنان سنت لوسیس (که شهروند ایالات متحده نیستند) می توانند به راحتی ویزای ایالات متحده را دریافت کنند.

سکهسکه
تصویر توسط Nattanan از Pixels

فرصت های تجاری

وقتی صحبت از محیط تجاری مطلوب می شود، کشورهای کمی با سنت لوسیا مقایسه می شوند. برنامه CBI آن به شما اجازه می دهد تا سبد ثروت خود را متنوع کنید. همچنین بسیاری از سرمایه گذاری های تجاری وجود دارد که می توانید با شهروندی دوم خود وارد آن شوید، از محبوب ترین آنها، گردشگری، کشاورزی و تولید.

به عنوان یک شهروند، می توانید تجارت خارج از کشور خود را در کارائیب گسترش دهید و از تجارت بدون عوارض گمرکی با سایر کشورهای CARICOM لذت ببرید. شرکت های سنت لوسیا نیز از مشوق های مختلفی مانند معافیت های حقوق ورودی، کمک هزینه صادرات و مشوق های مالیاتی شرکت ها بهره مند می شوند.

با پاسپورت سنت لوسیان، افتتاح حساب در مؤسسات مالی در سراسر اتحادیه اروپا و انجام معاملات خارجی آسان تر است.

معافیت مالیاتی

سنت لوسیا یک بهشت ​​مالیاتی و یک انتخاب عالی برای محافظت از ثروت است. نرخ های مالیات به طور کلی کاهش یافته است. مالیات بر درآمد شخصی بسته به میزان درآمد شما از 10٪ تا 30٪ متغیر است. مالیات بر املاک مسکونی 0.25٪ از ارزش ملک است، در حالی که املاک تجاری با 4٪ از ارزش بازار مشمول مالیات هستند. هیچ مالیاتی بر ارث، درآمد تولید شده در خارج از سنت لوسیا، سود سرمایه یا دارایی در سراسر جهان وجود ندارد.

اخذ تابعیت سنت لوسیا

طرح سنت لوسیا CBI سه گزینه سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران خارجی علاقه مند فراهم می کند. آنها عبارتند از:

  1. صندوق اقتصاد ملی: این کانال از شما می خواهد که حداقل 100000 دلار (غیر قابل استرداد) به صندوق ملی اقتصاد سنت لوسیا کمک کنید. این صندوق به عنوان یک منبع مالی برای تامین مالی پروژه های دولتی عمل می کند.
  2. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات: شامل حداقل سرمایه گذاری 200000 دلار در یک پروژه املاک و مستغلات مورد تایید دولت است.
  3. سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی: شامل خرید حداقل 300000 دلار اوراق قرضه دولتی است.

امروز شهروندی سنت لوسیا خود را دریافت کنید!

فرصت طلایی برای تضمین آینده خود را در آغوش بگیرید و رویاهای خود را با شهروندی سنت لوسیا زندگی کنید. از زیبایی خیره کننده این بهشت ​​کارائیب لذت ببرید و در عین حال از مزایای بسیاری که با پاسپورت دوم به همراه دارد، لذت ببرید. این فرصت را از دست ندهید تا زندگی خود را بهبود بخشید و درها را به روی دنیایی از امکانات باز کنید. امروز شهروندی سنت لوسیا خود را دریافت کنید و سفری چشمگیر به سوی آینده ای روشن تر را آغاز کنید.

جینا آلفردو یک بازاریاب دیجیتال پرشور در The Business Goals است. او با شرکت‌های دیگر همکاری می‌کند تا به آنها در مدیریت روابط با The Business Goals برای انتشارات کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید