شروع به کسب درآمد در یوتیوب » GetSocialGuide


معمولا چقدر طول می کشد تا شروع به کسب درآمد در یوتیوب کنید؟

می دانم به چه چیزی فکر می کنید: چقدر طول می کشد تا شروع به کسب درآمد از کانال YouTube خود کنید؟ چون من آنجا بوده ام. اما واقعیت این است که هیچ چیز آموزنده خاصی در مورد این سوال وجود ندارد و هیچ پاسخ صحیح واحدی برای آن وجود ندارد. خوب، بسته به انتخاب خود می توانید از راه های آسان یا سخت در یوتیوب درآمد کسب کنید. هدف در اینجا صرفاً این است که به کسانی از شما که مانند من در ایجاد ویدیو تازه کار هستند کمک کنیم تا بفهمند احتمالاً چه نوع بازگشت سرمایه ای را انتظار داریم و چه مدت ممکن است طول بکشد.

معمولا چقدر طول می کشد تا شروع به کسب درآمد در یوتیوب کنید

آماده باشید که تأیید شدن برای کسب درآمد و مشارکت YouTube از 1 هفته تا چند ماه طول می کشد. بازه زمانی کاملاً به پارامترهای تخصصی YouTube شما و همچنین کیفیت ویدیوهای شما و سرعت ارائه ویدیوها بستگی دارد. اگر در یک هفته چندین ویدیو پست کنید و یکی از آنها ویروسی شود، می‌توانید به زودی 1 هزار مشترک و 4 هزار ساعت زمان تماشای خود را به دست آورید. من در واقع چند کانال YouTube ایجاد کردم و 3 کانال کسب درآمد دریافت کردم. بنابراین، می‌توانم بگویم که تقریباً 3 تا 9 ماه طول می‌کشد تا هر کسی بتواند 4 هزار ساعت بازدید لازم را برای شروع کسب درآمد از YouTube کسب کند.

یوتیوب‌برها از تبلیغاتی که قبل از ویدیوهایشان ظاهر می‌شوند، پول دریافت می‌کنند.

بنابراین کاربران یوتیوب از تبلیغاتی که قبل از نمایش ویدیو روی صفحه می بینید درآمد کسب می کنند. این به مخاطب واقعی ویدیوی شما بستگی دارد و من معتقدم در هر هزار بازدید محاسبه می شود. به عنوان مثال، اگر شما 1 میلیون بازدید داشته باشید و قبل از هر یک از آنها یک تبلیغ پخش شود (که معمولاً همینطور است)، در این صورت به ازای هر هزار بازدید 1 دلار یا برای آن یک میلیون بازدید که دارید 10000 دلار دریافت خواهید کرد.

به عبارت دیگر: اگر شما به طور متوسط ​​10000 مشترک و 100000 بازدید در هر ماه داشته باشید، سپس با 2 دلار CPM، که عموماً توسط تبلیغ کنندگان معیار خوبی در نظر گرفته می شود، در این صورت 20،000 دلار در ماه درآمد خواهید داشت! در واقع، چندین راه برای کسب درآمد با استفاده از برنامه وابسته YouTube وجود دارد: تبلیغات و فروش کالا با کمک شرکا و همچنین با کمک اشتراک کانال. یعنی، نویسندگان فردی باید یک حساب AdSense داشته باشند، و محتوای ویدیوهای آپلود شده در سرویس YouTube باید واجد شرایط این برنامه باشد. در مورد مدت زمانی که برای به دست آوردن اولین دلار شما در YouTube طول می کشد، زمان می تواند بسیار متفاوت باشد و به چندین عامل مهم بستگی دارد.

چند فاکتور کلیدی که برای شروع کسب درآمد در یوتیوب باید در نظر بگیرید

یکی از آنها تعداد کل بازدیدهای ویدیوهای شما در پلتفرم انتخاب شده است. هرچه تعداد بازدید از ویدیوها بیشتر باشد، به لطف تبلیغات و سایر استراتژی های مرتبط، شانس بیشتری برای کسب درآمد خواهید داشت. همچنین هر چه میزان مشارکت بیشتر شود و مخاطبان بیشتر درگیر شوند، سریع‌تر می‌توان شروع به کسب درآمد کرد. نوع محتوایی که ایجاد می کنید پارامتر دیگری است که باید در نظر بگیرید. برخی از شخصیت‌ها و صاحبان کانال YouTube دارای شراکت با نام تجاری و فروش هستند، در حالی که برخی دیگر در حال کار بر روی کسب درآمد از کانال خود از طریق قابلیت‌های AdSense و پلتفرم‌های وابسته هستند. اینجاست؛ ایده این است که به طور مداوم محتوای عالی ایجاد کنید که برای مشترکین هدف شما جذاب باشد و آنها را وادار به مشترک کند.

مدت زمانی که برای کسب درآمد از YouTube صرف می شود به استراتژی کسب درآمدی که برای کانال خود اعمال می کنید نیز بستگی دارد. برخی از کاربران YouTube از طریق تبلیغات از طریق YouTube AdSense درآمد کسب می کنند، در حالی که برخی دیگر از طریق برنامه های بازاریابی وابسته درآمد کسب می کنند. اگر تلاش شود، می توان درآمد ثابتی از کانال یوتیوب به دست آورد، زیرا ایجاد بیننده یک شبه اتفاق نمی افتد.

ایجاد فالوور و بازدید کافی از ویدیوهای خود برای شروع کسب درآمد کمی زمان می برد.

اما درآمدها هنوز در ماه های اول بسیار کم است و توسعه مخاطبان و بازدید کافی از ویدیوهای خود زمان می برد. منطق ساده این است که هر چه تعداد مشترکین شما بیشتر باشد، تعداد بازدیدهای شما بیشتر خواهد بود. و هر چه تعداد بازدیدها بیشتر باشد، فروش بیشتری خواهید داشت. از نظر تئوری: اگر 100000 ساعت تماشا وجود داشته باشد و میانگین حفظ مخاطب 1٪ باشد، این بدان معناست که 1000 نفر می توانند بر روی یک افزودنی ویدیو کلیک کنند و کانال می تواند روزانه 1 دلار از تبلیغات، بدون احتساب کالا، حمایت های مالی و ارتباطات وابسته به دست آورد. .

اما در اینجا همه چیز واقعاً کار می کند: مهم است که به خاطر داشته باشید که شاید هر کانال YouTube ابتدا تقریباً بدون بازدید و درآمد کم یا بدون درآمد شروع شود. این هنجار است! شما فقط باید منتظر بمانید و به تلاش ادامه دهید تا چیزی رشد کند و به تدریج گسترش یابد و در نقطه ای به سطح بعدی بروید.

هرچه تعداد مشترکین بیشتری داشته باشید و مدت زمان طولانی تری برای اشتراک آنها در نظر گرفته شود، احتمال کسب درآمد از تبلیغات بیشتر است.

به طور کلی، هر چه تعداد مشترکین بیشتر باشد و مدت زمان طولانی تری مشترک آن افراد باشد، شانس کسب درآمد از تبلیغات بیشتر است. در مورد نظرات یا دیدگاه ها هم همینطور. با بازدیدهای بیشتر از ویدیوها، تبلیغ‌کنندگان اغلب برای قرار دادن محصولات خود در ویدیوهای قابل مشاهده پول پرداخت می‌کنند و بنابراین مردم می‌توانند آنها را ببینند. نکته پایانی: اگر می‌خواهید از تبلیغات و اشتراک‌های YouTube درآمد کسب کنید، به ساختن ویدیوهای خوب و جذاب در کانال ادامه دهید!

اگر از طریق Google AdSense کسب درآمد می کنید، ممکن است تا 90 روز طول بکشد تا Google حساب شما را تأیید کند و به شما اجازه اجرای تبلیغات را بدهد.

برای فعال کردن تبلیغات در کانال خود از طریق Google AdSense، ممکن است تا 90 روز طول بکشد تا حساب تأیید شود. برای فعال کردن این ویژگی، حداقل 1000 بازدید و حداقل 100 مشترک معیارهای اجباری تعیین شده توسط Google هستند.

هیچ چارچوب زمانی متوسطی برای مدت زمانی که برای شروع کسب درآمد در YouTube طول می کشد وجود ندارد، اما برخی از دستورالعمل های کلی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید.

در حالی که هیچ چارچوب زمانی مشخصی برای کسب درآمد در یوتیوب وجود ندارد، چند دستورالعمل کلی وجود دارد که می توان آنها را دنبال کرد.

ایجاد فالوور ضروری است. هرچه تعداد مشترکین بیشتری داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم مایل به پرداخت برای محتوای شما باشند.

به منظور جلب اعتماد مشترکین یا مشتریان بالقوه به عنوان یک تبلیغ کننده/حامی مالی، ضروری است که ویدیوهای شما همیشه از کیفیت بالایی برخوردار باشند. این امر مستلزم سرمایه گذاری در تجهیزات خوب مانند دوربین و نرم افزار ویرایش مانند Adobe Premiere Pro است. علاوه بر این، حفظ ثبات بصری در سرتاسر محتوای شما به بینندگان کمک می‌کند تا سطح کیفیتی را که می‌توانند با انتشار هر ویدیوی جدید انتظار داشته باشند – ماهانه، هفتگی یا سالانه – درک کنند!

موفقیت در YouTube به زمان و تلاش نیاز دارد، اما کاملاً ارزشش را دارد!

دستیابی به موفقیت در YouTube به زمان، تلاش و صبر نیاز دارد. موفقیت فوری بعید است. ممکن است چندین ماه کار سخت برای ساختن کانال شما طول بکشد. حفظ نگرش مثبت در طول فرآیند مهم است!

سوالات متداول

س. چقدر طول می کشد تا از YouTube درآمد کسب کنید؟

بازه زمانی کسب درآمد از YouTube بین چند ماه تا یک سال متغیر است. این مدت زمان به تعداد بازدیدهایی که محتوای شما جذب می کند، تعهد روزانه شما به ایجاد ویدیو و نوع مطالبی که ایجاد می کنید بستگی دارد. یک کانال ضعیف ممکن است بیشتر از یک کانال ثابت طول بکشد تا بینندگان را جمع کند!

س. چه مدت طول می کشد تا در YouTube موفق شوید؟

ایجاد یک کانال پر رونق به زمان و تعهد قابل توجهی نیاز دارد. زمانی که تازه شروع به کار کرده اید، ممکن است چندین ماه یا حتی سال ها طول بکشد تا از محتوای YouTube خود کسب درآمد کنید. ایجاد مداوم ویدیوهای جذاب که بینندگان را جذب می کند، توسعه مخاطبان و تبلیغ کانال شما از طریق کانال های دیگر رسانه های اجتماعی گام های مهمی در این فرآیند هستند.

س. برای کسب 1000 دلار در هفته به چند بازدید YouTube نیاز دارم؟

برای کسب درآمد 1000 دلاری در هفته در YouTube، باید حدود 100000 بازدید در هفته داشته باشید. این فقط یک تخمین است – بسته به جایگاهی که در آن قرار دارید و نوع محتوایی که ایجاد می کنید می تواند متفاوت باشد. اگر از YouTube به عنوان راهی برای تکمیل درآمد خود استفاده می کنید، بهتر است اهدافی را بر اساس میزان درآمدی که می خواهید از کانال خود در هر ماه بدست آورید تعیین کنید.

س. آیا واقعاً کسب درآمد در YouTube آسان است؟

ایجاد مخاطب در یوتیوب پیاده روی در پارک نیست. زمان و تلاش قابل توجهی می‌طلبد، اما اگر ایجاد ویدیو شور و شوق شما را برانگیزد، ممکن است ارزش دنبال کردن را داشته باشد. اگر به دنبال راه‌های دیگری برای کسب درآمد از محتوای YouTube خود هستید، TubeBuddy را امتحان کنید! ما چندین ویژگی را ارائه می دهیم که می تواند به افزایش بازدیدها و دریافت مشترکان بیشتر کمک کند.

س. برای کسب درآمد 500 دلاری در ماه به چند بازدید YouTube نیاز دارید؟

پاسخ‌های مختلفی برای این پرسش وجود دارد، به طوری که برخی حداقل 1000 بازدید در هر ویدیو را پیشنهاد می‌کنند و برخی دیگر می‌گویند که باید حداقل 10000 بازدید باشد، با این حال، پاسخ روشن نیست، زیرا عوامل زیادی مانند جایگاه و موقعیت شما نقش دارند کیفیت محتوا از جمله موارد دیگر به عنوان مثال، اگر در زمینه محبوبی مانند بازی تخصص دارید، این احتمال وجود دارد که فقط ویدیوهای انتخاب شده درآمد کافی برای زندگی به صورت ماهانه ایجاد کنند.

س. آیا YouTubers در صورت رد شدن از تبلیغات به شما پول می دهند؟

خیر، کاربران YouTube فقط برای بازدید از تبلیغات شما که 30 ثانیه یا بیشتر طول می کشد، پول دریافت می کنند. رد شدن از تبلیغات باعث می شود YouTube نتواند بازدیدهای شما را ردیابی کند، که از نظر مالی از سازندگان آن حمایت نمی کند.

س. آیا یوتیوب‌برها برای ویدیوهای قدیمی پول می‌گیرند؟

یوتیوب‌برها هنوز هم می‌توانند از ویدیوهای قدیمی خود درآمد کسب کنند تا زمانی که درآمد ایجاد کنند. اگر ویدیو همچنان به درآمدزایی ادامه دهد، درآمد شما حفظ خواهد شد.

س. آیا به کاربران یوتیوب برای لایک پرداختی می شود؟

خیر، کاربران YouTube تنها در صورتی پول دریافت می کنند که تبلیغی را ببینند یا روی پیوند ارائه شده در کادر توضیحات ویدیو کلیک کنند.

س. آیا YouTubers اگر نصف یک تبلیغ را تماشا کنید به شما پول می دهند؟

به زبان ساده، کاربران یوتیوب تنها زمانی پول می گیرند که حداقل 30 ثانیه یک تبلیغ را تماشا کنید. نمایش های ناقص درآمدی کسب نمی کنند و این بستگی به مدت زمان تبلیغ دارد.

نتیجه

مدت زمانی که طول می کشد تا یک فرد شروع به کسب درآمد در YouTube کند، بسته به عواملی مانند سطح تعامل، ماهیت محتوایی که ایجاد می کند و تعداد مشترکین متفاوت است. هیچ زمان متوسطی در هیچ کجا وجود ندارد. اگر کسی می‌خواهد سریع‌تر درآمد داشته باشد، استفاده از تجهیزات ارزان‌قیمتی مانند دوربین یا میکروفون می‌تواند در ابتدا به مدیریت همه چیز کمک کند!

دیدگاهتان را بنویسید