نحوه به روز رسانی نسخه PHP در XAMPP » GetSocialGuide


راهنمای گام به گام نحوه به روز رسانی نسخه PHP در ویندوز XAMPP

نحوه به روز رسانی نسخه PHP در XAMPP

نحوه به روز رسانی نسخه PHP در XAMPP یک پرس و جو رایج در بین توسعه دهندگان وب، به ویژه مبتدیان است. ما یک مقاله واضح برای توضیح نحوه ارتقاء سریع نسخه PHP ویندوز XAMPP در پاسخ به سؤالات متعددی که در مورد این موضوع دریافت کرده ایم ایجاد کرده ایم. برای توسعه دهندگان وب، XAMPP یک ابزار مهم است. برای ساخت و آزمایش وب سایت های بومی، این یکی از پر استفاده ترین پشته ها است. بسیار پسندیده است زیرا حتی اگر کد معیوب باشد، پلت فرم آنلاین زنده تحت تأثیر قرار نمی گیرد. با این کار می توانید توانایی های وب سازی خود را تا حد زیادی بهبود بخشید. توسعه دهندگان وردپرس نیز اغلب از این تکنیک استفاده می کنند. اکثر مردم هنوز در مورد نحوه ارتقا یا تغییر نسخه PHP در XAMPP سردرگم هستند.

تنها در چهار مرحله آسان، این آموزش به شما نشان می دهد که چگونه نسخه PHP را در XAMPP به روز کنید. قبل از شروع، بسیار مهم است که بدانید چرا به‌روزرسانی نسخه PHP در XAMPP حیاتی است و چه زمانی بهتر است این کار را انجام دهید.

دلایل ارتقاء نسخه های PHP در XAMPP

بسته به مشخصات پروژه شما، اغلب در الزامات نسخه PHP تفاوت هایی وجود دارد. گاهی اوقات کاربران یک نسخه بالاتر از PHP را می خواهند. این می تواند ارتقاء آن را برای شما دشوار کند. اکثر کاربران و توسعه دهندگان نسخه PHP خود را بلافاصله پس از انتشار نسخه جدید به روز می کنند تا از تهدیدات امنیتی جلوگیری کنند. به‌عنوان عضوی از جوامع توسعه‌دهنده مختلف، اغلب می‌بینم که توسعه‌دهندگان هنوز از نسخه‌های قدیمی‌تر XAMPP (یعنی XAMPP 3.2.1 و بالاتر) در حال اجرا بر روی PHP 5 استفاده می‌کنند.

آنها عمدتاً نگران به روز رسانی نسخه های PHP در XAMPP فعلی خود بدون نصب مجدد آن هستند. PHP 7 دارای مجموعه ویژگی های گسترده تری نسبت به PHP 5 است. به همین دلیل است که PHP 7 باید در اسرع وقت به روز شود. برای بررسی نسخه PHP، http://localhost/phpinfo.php را در مرورگر خود تایپ کنید و صفحه جدیدی با اطلاعات نسخه PHP ظاهر می شود. بیایید نگاهی به PHP 7 بیندازیم که انتخاب بهتری نسبت به PHP 5 است.

  1. برای شروع، PHP 7 سریعتر از هر نسخه PHP 5 است. تصور کنید کد PHP را در PHP 5 نوشته اید. اکنون PHP 7 آن را سریعتر از هر نسخه دیگری می کند.
  2. PHP 7 نسبت به نسخه های قدیمی PHP در مدیریت خطا کارآمدتر است. اگر از PHP 5 استفاده می کنید، می توانید ببینید که رفع خطاهای مرگبار چقدر دشوار است.
  3. PHP 7 اکنون از کلاس های ناشناس پشتیبانی می کند. این ویژگی در نسخه های قدیمی PHP موجود نیست. کلاس Anonymous می تواند برای سرعت بخشیدن به زمان اجرا استفاده شود که در زبان های OOP مانند JAVA و C# نیز رایج است.
  4. PHP 7 از فایل های 64 بیتی (بزرگ) پشتیبانی می کند که می توانند بر روی معماری سیستم عامل 64 بیتی اجرا شوند. این ویژگی در PHP 5 موجود نیست.
  5. PHP 7 شامل عملگرهای الحاق تهی، اعلان‌های نوع دقیق و بسیاری ویژگی‌های پیشرفته دیگر است.

ما از قبل می دانیم که به روز نگه داشتن نسخه های PHP در XAMPP چقدر مهم است.

  • بیایید جلو برویم و یاد بگیریم که چگونه می توانیم این کار را تنها در 4 مرحله انجام دهیم.
  • PHP 7.0.0 در 3 دسامبر 2015 منتشر شد. دارای چندین مزیت دیگر است که در زیر لیست می کنم:
  • PHP 7 تقریباً دو برابر سریعتر از نسخه های قبلی PHP است.
  • مصرف حافظه بسیار کم است.
  • مقابله با خطاها را آسان تر می کند
  • پشتیبانی از سیستم عامل های 64 بیتی ویندوز
  • اپراتورهای یک فضاپیمای جدید و همجوشی صفر ارائه شده اند.
  • اجازه می دهد تا اعلان های نوع دقیق انجام شود.
  • افزودن کلاس های بدون نام
  • وارد کردن از فضای نام یکسان با این ویژگی آسان می شود.
  • ادغام تهی، اپراتور سفینه فضایی و سایر ویژگی ها اکنون در دسترس هستند.
  • اطلاعات بیشتر را می توانید در http://php.net/manual/en/migration72.php بیابید.

اکنون به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید با موفقیت از این وضعیت خارج شوید. php-5.6.36 نسخه PHP است که من در حال حاضر از آن استفاده می کنم.

در 4 مرحله آسان، نحوه به روز رسانی نسخه PHP در ویندوز XAMPP

زیبایی XAMPP این است که یک سرور توسعه است و نه یک سرور تولید. شما می توانید پیکربندی آن را تغییر دهید، مانند تغییر نسخه PHP، بدون اینکه برنامه زنده خود را تحت تاثیر قرار دهد. توجه: قبل از ارتقاء نسخه PHP خود به XAMPP، توصیه می کنم از فایل های سایت و فایل های پروژه خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. همیشه از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. به‌روزرسانی نسخه PHP در XAMPP آسان است. اینها مراحلی هستند که باید دنبال کنید.

مرحله 1: دانلود آخرین نسخه PHP (یعنی PHP 7.x

برای دانلود آخرین نسخه باینری PHP اینجا را کلیک کنید. همانطور که می بینید، فایل Zip محافظت شده از موضوع بستگی به نسخه ویندوز شما دارد (x86 برای 32 بیت یا x64 برای 64 بیت)، تصویر بالا نشان می دهد که من دانلود کردم VC14x64 موضوع ایمن چون نسخه ویندوز من 64 بیت است.

مرحله 2: فایل Zip را از حالت فشرده خارج کرده و یک پوشه PHP ایجاد کنید

سپس یک پوشه در دسکتاپ ویندوز به نام PHP ایجاد کنید. سپس فایل Zip را در این پوشه استخراج کنید (یعنی PHP.

مرحله 3: نام پوشه قدیمی PHP را تغییر دهید

سپس پوشه XAMPP را باز کنید. پوشه php را انتخاب کنید. نام آن را به چیزی مانند php_5 تغییر دهید. سپس پوشه php جدید استخراج شده را در پوشه XAMPP قرار دهید. همانطور که می بینید من این کار را مطابق تصویر زیر انجام دادم.

مرحله 4: سرور آپاچی را پیکربندی کنید

سپس پیکربندی کنید وب سرور آپاچی. برای انجام این کار، خود را باز کنید کنترل پنل و روی آپاچی کلیک کنید پیکربندی > آپاچی (httpd-xampp.conf). ان httpdxampp.config سپس روی صفحه نمایش شما باز می شود. تنظیمات ماژول PHP باز خواهد شد. سپس خطوط جدید کد را در تنظیمات ماژول HTML کپی کنید. در نهایت خطوط قدیمی کد را همانطور که در این تصویر نشان داده شده است حذف کنید.

خطوط قبلی:

LoadFile”D:/xampp/php/php5ts.dll”

LoadFile”D:/xampp/php/libpq.dll”

LoadModule php5_module”D:/xampp/php/php5apache2_4.dll”

LoadFile”D:/xampp/php/php7ts.dll”

LoadFile”D:/xampp/php/libpq.dll”

LoadModule php7_module”D:/xampp/php/php7apache2_4.dll”

بعدی، ذخیره کنید این فایل و سرور XAMPP را مجددا راه اندازی کنید. تمام شد! این کار انجام شده است.

خلاصه

اگر می خواهید وب سایت وردپرس شما به خوبی اجرا شود، به روز رسانی نسخه PHP ضروری است. در حالی که این مقاله نحوه به روز رسانی دستی نسخه PHP خود را شرح می دهد، خدمات پشتیبانی وردپرس وجود دارد که می تواند این وظایف را انجام دهد تا بتوانید روی کسب و کار خود تمرکز کنید. این آموزش به شما یاد می دهد که چگونه نسخه PHP را در XAMPP به روز کنید.

در ابتدا در 2022-06-22 09:51:14 منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید